Bitch, I'm with you if you with it, you with me?

Jag och en vän till mig pratade igår om hur mycket enklare det vore om man dejtade tjejer pga ca alla killar är sopor, man har sååå mycket mer gemensamt med en tjej, de flesta tjejer är snyggare än de flesta killar osv. Livet vore ju lite trvligare om man var lezzer, men man kan ju inte få allt ;( Anyway, man kan ju drömma och därför bjuder jag er på mina topp 5 girlcrushes! Woohooo!!
(Obs helt utan inbördes ordning)
 
~ Sophia Smith
Liam Paynes (One Direction) flickvän. Finns typ inga ordentliga bilder på henne eftersom hon inte är en offentlig person men varje gång man ser henne och Liam tillsammans man ba Liam who?
Hennes fashion game är alltid on point. Helt flawless
Vilken skönhet, huh?
 
~ Jennifer Lawrence
Hon behöver väl ingen närmare introduktion? Perkfekt kombo av cute, modellsnygg, asrolig, smart, bra skådis osv. Har inga spärrar för vad som "är lämpligt" i offentliga framträdanden *kan relatera*.
Fucking iconic
 
~ Selena Gomez
Föredetta Disneybarnstjärnan och numera kickass skådis/sångerska. Ser ut som 15 men fyller 22 i år?? Aja, she's cute iaf.
"I love my girl friends more than I’ve loved any of my boyfriends because they have supported me, loved me, and always stood by my side. Some girl will drop you in five seconds for the right guy. That’s not how it’s suppose to be. That’s why I love Demi and Taylor [Swift] they support females and love to have that empowerment! I wish girls would stop hurting each other. It’s all competitive through fashion, best friends, and boys, boys, boys! My wish is that girls would love girls more." AMEN GIRL
 
~ Lindsay Lohan
Asså om jag fick byta utseende med nån här i världen skulle det lätt vara hon. Dra mig på en tallpinnevagn va snygg hon eeee :'( :')

Perfekt manikyr hehe
 
~ Alla Kardashian/Jenner tjejerna, men mest Kylie
Duuuuhhhh?
Min favvobild på Kourtney ever, vill rama in den och sätta upp på väggen
Kylie var typ min minst favorit (lät inte så grammatiskt korrekt direkt men whatevs) förut men nu är hon typ min favvo tillsammans med Kourtney. Hon är så rolig och såååå snygg. Älskar att hon har annamat en stil som är lite mer.. "hipster" (lol) än sina systrar, passar henne så bra.
*cute*
Hur mycket ser hon ut som Janis Ian på balen i Mean Girls här? Loves it.
 
Ok, alla vet väl vem min största girl crush/soulmate/bästa kompis i mitt huvud är vid det här laget?
Baws
Näääää vet du vad..........
 
Bubblare: Barbara Palvin, Jourdan Dunn, Kim Johansson, Nån random instatjej :/, Harry Styles (han är alltid relevant, även om han inte är en girl crush)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0