veckans gäri

Veckans babe får bli min co-blogger Emelie som är och river runt i Berran/Barca and I miss her so much ;_____;


Hon e snyggaste på hela Kulturama, svär. (Seriöst dock, hon är typ det.)


Langar en kyzz till Wild Kids-William (som typ inte har åldrats en dag?). Lyllos honom :(


Lever loppan i NYC ;P

Lite tjöttiz ^^


Don't touch me, I'm famous mvh prinsessan Emelie


Och en bild där hon är så snygg att jag vill gråta.

Come home soon, bitch. Och akta dig för män som Bengt, ficktjuvar och andra ogärningsmän :(( <3

x


tung baba



finns denna??

Hon e lakritsbitch


Bet you really wanna tongue upon her kizzat today cause her kizzat shHAved tralala hon är en hot fudge bitch god damn!
Hemma från hultan förövrigt alla fans, så nu blir d uppdatering lit oftare ;)

Ny vecka, ny babe

Har väntat på att den här veckan ska komma så jag kan utnämna veckans babe. Och den här veckan blir det en person som jag kan skratta med, som jag blir så arg på så jag blir snurrig och som jag är så otroligt stolt över. Hon och jag är så olika som det går, men jag älskar henne ändå. Och även fast jag själv tycker hennes kläder är väldigt konstiga, så förstår jag inte hur hon kan bli så fin i dom. Veckans babe är världens finaste syster.









ska för en gångs skull vara ganska öppen här på bloggen

och erkänna att jag är kär. Alltså så himla kär. Head over heals in loove ouhh what a feeling!!
Nej men ok. Seriöst. har inte känt såhär på....ja, aldrig tror jag. De e lite lökigt, men så jävla hett! och samtidigt en sån skön svalka.
Jag talar såklart om OLW Sourcream & Sweet Chili chips. Härligt krispiga chips med smak av het chili och svalkande gräddfil. Du stal mitt hjärta, därav dedikeras du till denna veckans babe!! <33

Bianca geni


4:31 och framåt.....


2:08 skratta rakt ut


1:18 -  2:00 och 2:50

It's "funny" för ca alla killar e såhär :((

RSS 2.0