Veckans babe

Har precis kollat klart på första säsongen av Workaholics (fett snabb, började kolla för typ 3 månader sen?). Och därmed utser jag Veckans babe till Blake Anderson.




Han är rätt ful egentligen men han har ett hjärta av guld (lol) så han gör sig välförtjänt av titeln ändå.

nu är det lov och jag är såhär taggad:

Hehe! Kanske inte riktigt men iallafall. Har 80 inskannade analoga bilder på min dator nu, ni får se tre på vackraste mli (framkallade av mig höhö)

Så jävla deppig och svår

Alla coola bloggers skriver ju om sina resultat i det här personlighetstestet nu så jag ba eh jag gör det. Resultatet var ju halvroligt och lite läskigt hur bra det stämmer överens med verkligheten. Mvh morbid_freak_94.

Är tydligen ISFP (Introverted, sensing, feeling, perceiving) i alla fall:
"disorganized, timid, prone to discouragement, socially uncomfortable, does not like leadership, suggestible, not self confident, not aggressive, lower energy, fearful, anxious, easily distracted, prone to discontentment, guarded, not confrontational, prone to longing for a stabilizing relationship, can be overwhelmed by unpleasant feelings, easily disturbed, fears drawing attention to self, prone to confusion, private, second guesses self, prone to quitting, underachiever, fears rejection in relationships (hahaha asså alla dessa ;______;), emotionally moody, prone to sadness, dislikes change, indecisive, modest, doubting, prone to lazines"
KUL :)

Favored careers:

sports management, pediatrician, school teacher, carpenter, veterinary technician, singer, health educator, stay at home parent, hospitality worker, pastor, athlete, physician assistant, photographer, health care worker, shop assistant, stylist, website designer

Disfavored careers:

professor, marketing, academic, criminal psychologist, politician, comic book artist, actor, psychoanalyst, dj, judge, entrepreneur, attorney

Jobben stämde väl inte riktigt in lika bra. Känns som att sports management, hemmamamma eller pastor e nåt för mig :PPP

jag vill inte bo i sverige (:


åhåhååhåhåh

blö

jag tycker skolan är jobbig och hittar gamla loliga bilder på mig när jag ser ut som en skelögd åsna. och jag PALALR verkligen inte med vintern längre. så jävla onödigt inlägg.

wat


clazzic

Favorit...
plagg: min bomberjacka och mina svart shorts (som dock är alldeles urtvättade och sunkiga nu).
låt: oj, vad svårt. just nu är det nog denna.
fik: eh greenroom?
artist: eeehhhhh venne. alla. nä. men. typ lykke li? och lana del rey. mvh djup tjej.
vän: favoriserar inte mina vänner hallå?
man: ..................... ryan gosling...................
kvinna: ojojoj finns så många. kakan hermansson, margret atladottir, wasima ayad, parisa amiri, britney spears, hanna hellquist, azealia banks. (obs seriös med brittan <3)
djur: häst
inredning: när man verkligen utnyttjar alla ytor. typ med loftsängar och grejer. en jävla massa bokhyllor och stora badrum. sånt e nice.

Jag hatar: small minded människor, min skola, att vänta, alla.
Jag älskar: dig. hahahahhaa skoja.
Jag kan dö för: ingen tror jag nog. eller jo, min mamma. eller vem som helst i min famlij egentligen.
Jag trodde aldrig: att gymnasiet skulle suga så här hårt, att jag skulle sakna stisse så mycket som jag gör, att allt bara skulle gå downhill.
Jag tror på: "I never found anyone who fulfilled my needs, a lonely place to be, so I learned to depend on me." - Whitney Houston
Jag hoppas: att vintern försvinner snabbt.

svart/vit 

hemmakväll i soffan/bio
fisk/kött 
(hell no)
bohemiskt/ljust och fräscht
alkohol/alkoholfritt 

kladdkaka/morotskaka

Bästa…
ligget: eh.
festivalen: emmaboda.
bilden: mycket möjligt att det är denna.
tidningsomslaget: detta. helt sjukt hur snygg hon är här.
skivan: just nu är det lana del rey - born to die.
lägenheten: ellens farfars.
julen: typ när man var liten hos mormor och morfar och det var massa snö och man alltid blev så himla glad för alla julklappar och sen somnade man i bilen hem. gos.
sommaren: 2007 och 2010 so far. säkert någon när jag var mindre också som jag inte kommer ihåg.

När jag var 16 ville jag: party all the time :PP
När jag är 20 hade jag precis: -
När jag var 10 fick jag: wut?
När jag är 25 åker jag: in på psyket. ne gud, vad hemskt. skoja ba.
När jag var 30 ville jag: -
Jag kommer aldrig: att äta kött igen i hela mitt liv.
Jag kommer alltid: att vara bäst.

Jag har inget bättre för mig en fredagkväll

Bästa film: Åh har flera ju! Men om jag ska välja en sådär som bara poppar ur huvudet nu så blir det Pulp Fiction.
Bästa tv-serie: Mad Men är ju classic
Regissör:
Hm har väl ingen favorit men gillar grabbarna Coens'
TV-serier jag följer:
Lite olika hipp som happ men just nu Gossip Girl haha
Komediserie
: Roligaste? Flight of the Conchords kanske, fast har sett typ 1 avsnitt men det var kul :P
Mest romantiska filmscen:

1:40 & framåt är rätt hot. Och så blir man ju lite avis också ;___;

Skräckfilm: Är inget fan av skräckfilm men tycker Blood Trails var rätt jobbig fast det var några år sedan
Min favoritfilm när jag var liten: Kommer inte ihåg
Hetaste skådis:
Vill säga flera men 1:a (har alltid varit, kommer alltid vara <3) är George Clooney 
Hetaste svenska skådis:
Vet inte, men Bill Skarsgård är ju rätt charmig iaf.. 
Bästa svenska film:
Allt om min buske :P skoja, fast den är kul. Men Fucking Åmål äger
Bästa tecknade film:
101 Dalmatinerna
Bästa Disney-film:
Aristocats
B
ästa filmscen:
Den här och The Monopoly Guy scene hoho
Bästa scen i en TV-serie: Denna just nu :P
Bästa TV-serien i år: Dunno
Film crush:
Ryan nu i alla filmer han är med i :P nejmen orkar inte vet ej
TV serie crush: orkantee
Om jag skrev en film: Skulle den vara askul
Favoritgenre:
Typ komedier med en twist eller mörk humor
Bästa kärlekspar:
Carrie o Big <3 skoja fast dom är fina, vet inte..
Bästa film i år: I ÅR (1012) tror jag The Descendents fast har inte sett den än haha
Vem skulle spela dig:
Vet inte riktigt, en person har sagt att jag är lite lik Nicole Kidman på sättet men haha jag vet inte jag..
Vem skulle va din motspelare:
Daniel Radcliffe
Första filmcrush:
Johnny Depp antagligen -.-'
Film-soundtrack:
Det till Oh Brother, where art' thou? de e najjjjssss
Tv-serie-soundtrack: Introt till True Blood, inget soundtrack men nära till och bra iallafall

HAHAHHAHAHHA

Pelle delade camp med Robert Gustavsson </3 (insidejoke alla läsare)

Har köpt en earcuff och tycker jag är rätt cool i den.

Happy face, nu ska jag till skolan! Tjafan.

PS.




Ibland önskar man nästan att man var lagd åt andra hållet alltså.


Fast sen ba

damn lord jesus

omg


0:04 omg bebi <3

Saker vi taggar:


Tydligen uppträder dessa på Dansens Hus nu i Stockholm, Body Remix Goldberg Variations. Är himla sugen på att gå och se med resten av g6 om resten vill. Fick bra recensioner av SvD hörrni, detta kan vi bara inte missa!!


(adde) tagga juni :)))))))))

Rip Whitney

Inte för att någon i denna grupp var ett särskilt stort fan, men man blir ju lite rörd av den här låten ändå ;___;


Okej skärp mig får inte vara oseriös såhär, men ah vila i frid!

Tell them other girls, they can hit the exit

Varför var jag typ mycket snyggare förra året? Försöker ta lite swag-bilder till bloggisch, men det går ju inte! Så därför tänker jag vara nostalgiskt och lägga upp bilder från 2011 istället, the year i rocked every bitcheeees.






Jag är så självkär haha, love me 4 evvaaah. För ett år sen...

Har kul

Med min tvilling ba hilarious so funny

Jag och adde när vi går på fest:


Fuck aina.

Folk jag vill sparka i ansiktet:
- De som står på fel sida/är tjocka i rulltrappan när man behöver komma förbi. Ba ursäkta men out of my way ditt jävla åbäke.
- En kille i min ämnesgrupp som ba "Har ni sett Top Model Sverige? Tyckte alla tjejerna var asfula. De såg ut som skit." Så ser han själv ut som en fiskpinne ;PpPppP Ba ursäkta mig men frågade någon dig eller? Typiskt män att ta sig friheten att kritisera och recensera kvinnors utseende. Man ba really? -_-'
- 99.9 % av alla andra i min skola.
- Folk som inte tycker om tortellini. Kan endast finnas två anledningar till detta. Antingen har man något fel på sitt smaksinne eller så har man varit med om en traumatiserande upplevelse där tortellini var inblandat. Det förstnämda verkar dock mer troligt.
- Folk som är över 12 år som är medvetna om hur djur behandlas i mejeri/ägg/köttindustrin men äter kött ändå. Ba d e ju gott o man behöver jö proteinet. Försöker att tänka på att alla inte är lika smarta som jag och vara tolerant med dessa människor men ibland är det fan svårt.
- Alla som är fula och jobbiga. Dvs alla på jorden. Förutom Kakan Hermansson. Hon är perfekt.

I want my whole tooth back!

Och det ska jag få också, idag om en timme för att vara exakt! Av någon okänd anledning har en bit av min tand lossnat, som min mamma var snäll och påpekade för några dagar sen. Efter det har jag inte velat öppna munnen för det ser så grose ut men idag ska jag FINALLY fixa't! Funny facts liksom.

Jag ser ju pigg och fresch ut...


ahmen sommar vore ju najs

classic töntpose performed by me

det här med vinter

har kommit på att det är rätt najs när det knarrar under skorna.

va ere för en da', e de en vanlig daaa? ah.

Bloggen fyllde tydligen hela ett år igår (typ). Vi firar med en av världshistoriens finaste bilder:



Fest I val och man saknar sin tan lite

Izabelles första fylla och en av oss knullade faktiskt en p12a! Typ.

you like your girls insane


Så feiiint ;____;

Är så trött att jag har börjat gråta ca tiotusen gånger idag. Kul att bli väckt av sms kl 7 när man inte ska gå till skolan..... Ska nog vara hemma imorgon och på fredag också. Pallar ej skolan just nu. ZZZZzzZZZZzzzzZzgoonnnatattat

RSS 2.0