Windowlicker

Känner mig astöntig och forever alone när jag "bloggar" (hahahahah) här nu för tiden. Where ma pallies at lixxx? Var hemma och kollade på massa gamla bilder idag anyway. Var så jävla cute (obs 100% seriös).





Kan typ inte släppa hur cute jag är på den här bilden. Ba what happened?


Mami & papi var hot babes




quit the bitchin'

Fin överraskning (+ The XX ska spela på Hultan) när allt annat i livet suger.



(Ok, kollade precis in alla Oscarsnomineringar. Vad jag kunde se var Drive nominerad en gång. För vad? Jo, bästa fucking ljud. Ursäkta?)

I'm a fat person, trapped in a thin persons body

Under två veckor har jag gjort det svåraste i mitt liv. Inte försökt förgylla in familjs liv, inte varit världens bästa person, inte gått upp 5 varje morgon neeeeej. Jag har inte ätit socker på två veckor, och jag håller på att dö. Jag älskar godis mer än vad jag älskar något annat man kan stoppa i munnen höhö. God damn vad det har varit svårt, speciellt när min pappa just dom här veckorna bestämde att det skulle vara köp-så-mycket-godis-du-får-plats-med-i-skåpen-vecka. Gah. MEN THINK POSITIV, jag har bara imorgon kvar! Sen ska jag äta så mycket
godis så jag spyr. Mohaha.

eh ah

Saker man skrattar åt när man är bakis. Eller när som helst egentligen.








Har aldrig mått så konstigt förut i hela mitt liv...

<3

Top 10

Hej vänner. Har snöat in lite på albinobeauties idag haha och ger er därför en lista på dessa coola varelser!!!!!!


PLATS nr 10


Albinosköldpaddan! En sån fining.
PLATS NR 9
Albinohästen!! Dom ögonen alltså..
PLATS NR 8


En lite urtvättad Zebra!
PLATS NR 7


Albinoormen!
PLATS NR 6



En sån här såg jag på en djurmässa jag var på för 1000 år sen. Så gullig
PLATS NR 5



Albinokängurun!
PLATS NR 4



Söt. ?
TOPP 3...

(spänningen stiiger)
PLATS NR 3




PLATS NR 2



En afrikansk albinobrud. Tycker hon var assnygg faktiskt!


Och så den efterlängtade förstaplatsen knips av en sagolikt vacker figur...nämligen;






Åhh så fin

hejråå


:))))

Hej. Tänkte bara säga att både Azealia Banks och A$AP Rocky ska till Way Out West och det ska inte jag. Vill gråta tills jag dör.

I'm fucking Einstein, I'm sane

Tar mig friheten att dedikera titeln Veckans Babe till Gerard Damien Long aka. Hodgy Beats.




Öh, ett stycke värsting!

Preach


Dagens visdomsord från min förebild och tvillingsjäl Red Forman.

Lite ocensurerad, vacker historia..

Jag orkar inte göra någon fet årsresumé utan ger er istället en nostalgitripp till goda gamla tider. Så tryck på Play, skrolla ner och njut!
ps. skulle veeerkligen uppskatta om ni inte tog bort alla bilder från detta inlägg av estetiska skäl då det tog väldigt lång tid att göra. ni är jätte söta ds.
jag som glad 11-åring!
hade partaj med tjejerna...
en vacker sommardag i bastun på landet med girlsen
lite trötta efter en lång natt...
stisse ska dricka TVÅ pina coladas?!
..haha nejdå! såklart får jag en också *phu*
som 12-snart-13-åring blir jag mamma till denna snutteplutt...
skolavslutning 7an!! firar med dopp i farsta. bool e glá
ellen gillar utsikten över farstabron
vi badar...
jag fyller 13 år och bool gör sig lite extra fin för min stora dag. (skoja det var maskerad)
hedda e lika galen som vanligt!!
bool o ellen e söta som vanligt....
favoriten <3 lite mycket att stå i?
adde har skrivit på en lapp..
ellen in bed och stisse när vi ska göra reklam på issis mammas jobb
NYÅR! (tror jag..) addes nyårsface:
hm nyår? vi e hot iallafall (:
ellen provar fredriks bandyutrustning...
NYÅR hehe
14 år!!!!!!!
hedda och jag innan...
ADAM TENSTA!!!!!1!!<33333 min dåtida idol
adde och jag äter gröt en regning sommardag på ett hustak
classic, på gotland
classic 2, gotland
favorit nr 2 <3
spadag på landet...
stisse<3
hedda<3
vi dräggar som vanligt i heddas stuga
adde<3
på gotland e man alltid glad
svart o svår 14 år </3 (jobbig tid, fråga int om de -.-')
och så vare HALLOWEEN!
....adde i centrum som vanligt -.-'
typ såna här bilder tog jag på mig back in the days...............
skolavslutning i ÅTTAN! oh happy days
jag, hedda och stisse ser mando diao på grönan...
kanske låter gott?
jag hittar en hemlös kattungeputtenutt som jag döper till Alice!
segling i sverige (första sommaren) med bästisen<33
höst 09 var spännande i hårväg för mig och ellen! så jävla coola (saknarmittlååångahår!!)
så vart det nyår igen
och sen vart det skolavslutning i nian! och vi var glada!!!
då var vi såhär snygga:
classic rimbo
classic rimbo 2
sen kom hon ner till mig i småland...
och hon med!
Skiter i att jag låter cheezy och bara säger att jag älskar er så himlans mycket mina fina vänner!!!
År 2012 kommer äga ändå för vi kan spåra utan dåligt samvete tillsammans, stisse kommer hem (!!!!) och vi ska dö så FUCK EVERYTHING, LÄNGE LEVE LIVET! ni betyder <3

Tycker bloggy är lite tom på bilder och lägger därför upp några tagna för ett par dar sedan då addi o empi chillade och slumrade i mitt rum



Ba simmar lite


Är o simmar i have' lite. Så realistiskt, eller hur? :)))
Fiskarna hälsar xD

Veckans babe

Ser nu till att vara den som utser denna veckas babe, och utser någon som varit en stor ögonsten sedan jag såg Donnie Darko för första gången.
Veckans Babe är alltså......
Jake Gyllenhaal - Som ung. (inte för att han inte fortfarande är en babe utan för att han som ung var som finast, typ)







(från donnie darko)




(Från Lovely and amazing)



bra. tack

Ligger och läser en bok jag fick av Mormor i julklapp, jag tyckte det  var väldigt gulligt av henne att skicka en julklapp till mig, även fast en bok kanske inte stod högst upp på önskelistan. Boken är iaf "Och jag läste att det var omöjligt att leva lycklig förutan dig" den är facktiskt ganska bra och då är det en bra bok för jag hatar att läsa. Tack iaf fina mormor det var snällt att du tänkte på lilla mig!
Annars så händer det inte så mycket, ska snart gå och kollla basket på min skola weehoo tagga, skojja. Men aja det ska facktiskt bli ganska kul. Peace out beatcheeesss!

tja

Har inte kollat på mitt lastfm på länge och tog en titt idag och skämdes. Mina toppartister bestod BARA av mespopband som jag inte tänker nämna vid namn. Näe, usch, skärpning!! Så idag har jag lyssnat på wu tang clan och ba I'll fucking hang you by your fucking dick
off a fucking twelve sto-story building out this motherfucker!!

Jepp. Har även sett Léon och gråtit i slutet. Nu ska jag gå, herrå mvh.


What's your dick like homie, what are you into?


Typ enda låten jag har lyssnat på senaste månaden. Skojar ej. ASSÅÅÅÅ 2.16 - 2.23 <3333<33<3<3

Jag saknar dig så brutalt mycket, jagvillemestbarasägadetstini.



Vi var fett snygga, och vi diggade livet. (saknar dig) (massor) (puss)

Veckans babe

The award of Veckans Babe går till... *trumvirvel* *fanfar* Jared Followill!





skillzzzz

fett roli ;PppPPpP

Det härt är ändå den bästa. Twittrad av hans kusin/bandmedlem: "I finally found out what Jared does in his dressing room when nobody is around." Mmmmhh he a fine piece of ass.

RSS 2.0