Oh Happy days!


Saknar min kompiz o våra crazy trips f1 mkt!!!

Extreme makeover skådisedition


Vem tror ni att detta är?
Hint: det är en jättekänd skådis. Läste detta i Parisa Amiris blogg och ba nej, det är ju Sean Paul? Men icke. Gissa!!





Alltså your mind will be blown.........



Japp, det är James Franco :))))

PS. Han ser ut så pga filminspelning, han har inte blivit tokig.

hahahaahaa

Satte mig i ett täcke med kaffe på min solstol och blundade mot solen, vaknade upp av att det ösregnade, kul.

= dagens mode

Wish I knew what you were looking for, might have known what you would find

Fett med uppdatering i bloggy nu. Har inget att komma med egentlien men ah.

+ Har så roliga pallies.
+ Har hittat ett bodybutter med den perfekta doften.
+ Det är inte jättekallt ute. (ba rolig punkt men kommer inte på nåt annat)

- Har massa uppgifter som jag måste lämna in men läser igenom hela Quetzala Blancos blogg istället??? E så smart :))
- Min geografi/religionslärare har min favoritparfym (obvious att de e The One av D&G. alltså min favvodoft. alla kategorier. så. god.) och jag hatar honom så han förstör den. Jävla idiot.
- Ovan nämnda lärare idag ba "Det är en kurs som heter arbetssätt & lärande (eller nåt) som ni inte har hunnit läsa än, och den är helt onödig att läsa i trean. Därför tar vi bort den och ni måste välja en annan kurs istället." Så ba e psykologi b-gruppen antagligen full så kommer typ behöva läsa geografi b istället :PPpPpP Kul. Not. Varför ska jag behöva läsa en kurs som är astråkig för att ni har klantat er? Ni ba fattar ingenting men aja.
- Det är typ rockabillyvecka i Big Brother och alla skulle sjunga och det var jättepinsamt.
- Mitt hår växer inte. Alltså inte alls verkligen. Vill bara grina.

Tänkte skriva massa annat men sen kom jag på att det faktiskt kanske inte bara är G6 som kommer läsa och vill ju inte framstå som ett totalt psykfall. (För det har jag inte gjort redan?)

Lite bilder på the love of my life då jag ser ut som skit och ej kan bjucka på photobooth:



Pepp

My life @ the moment:
•Sitter och äter massa gouda små saker som Kajsa har bakat. Smakar julafton.
•Kajsas studentmiddag är ikväll, och jag har nästan lovat att hålla tal på hennes student. Hrm snart alltså.
•Borde kunna anmäla mig till en tävling i Maj, men mitt Gröna kort har inte blivit registrerat så sidan där man ska anmäla sig vägrar göra som jag säger. Damn you internet-lord.
•Har flera uppgifter som borde ha varit inlämnade ett tag sen.
•Måste prestera på träningen ikväll. Men ne, det regner och jag har zero lust att träna nu. Ärligt.

Trots alla dessa negativa tankar, mår jag ganska bra. Asså känner mig inte stressad, nervös eller någonting. Borde jag vara orolig att det är något fel på mig, eller bara njuta av att jag är en stressfri person? Yadayada, nu ska jag kolla på TV.

Aso stoneface ftw.

uppdatering:

++++++++++

mitt hår växer varje dag = blir lite mindre fult varje dag
det är varmt ute och inne (i hjärtat <3)
taggggggg för hultan och sommaren i allmänhet
påsk snart, ska tydligen ha någon sorts lyckodag på påskafton enligt mitt årshoroskop i cosmo, fan på tiden
sa jag att det BÖRJAR BLI VARMT OCH SOLIGT UTE????
-----------------

skolan kväver en sakta...
inga fina kläder </3
tomt i plånkan
inget bra jobb
inga roliga helger
18-års gräns för funktionärer på way out west = diskriminering av oss senfödda ;______;


om jag dog???


shakiras mindre lyckade lillasyster heter tjackhora

Har levt på burkmat i flera dagar. Hade huvudvärk i lördags men lade mig ändå i solen och började efter det må jätteilla. La mig i fosterställning tills jag spydde(?????) Är typ allergisk mot sol? Har fått förhårdning på näsan, fräknar och rödbrun hy. Trodde jag behövde lite fett (bra logik) och åt en hel pizza + chips och började må sämre. Aja. Idag mår jag fint iallafall. Skriver psykoligi och får psykopanik. Tre andledningar till att en vän vill vara med dig, någon blir kär i dig och en arbetsgivare anställer mig = Ja venne ;__; mvh intetsägande tjej. Skypeade med g6 men hade inte fungerande mick så jag kunde bara lyssna på dem och svara på chatt= kände mig fett creapy/storebrorstaten-ser-dig. Sökte precis sommarjobb och ba har en egen trädgård jag ofta vårdar och en underbar 1,5 åring jag barnvaktar mycket och gärna. Hoppas det ger mig jobb. Valde dock jobb med barn på näst sista plats för att inte riskera att få jobb på kollo, usch.

Saknar att ha långt hår ibland. Hade ju dock längre hår än detta när det var som längst. kul kinder
Saknar fräknar också, men det kommer väl
Saknar fräknar också, men det kommer väl (här göms dem dock lite bakom foundation)

fan asså vi har nog ingen chans i eurovisionsfestivalen :(


nostalgitripPPppPp


Ellen flippade i ett hästtäcke

Jag fyllde 14 och hade asmycket hår??? :( Så jobbigt att kolla på gamla bilder och se hur tjockt och glansigt mitt hår var. Note to self: färga fan aldrig håret igen.

Alltså den här bilden är så konstig. Hur kan jag ha sett ut sådär? Är det där ens jag? Mina ögon måste ha krympt 2cm i diameter....

Och denna. Ser ni mina läppar? Fett juicy. Var rätt hot som 15-åring ändå ;_____;

Var ju inte direkt tjock heller........ Aja. Enough 'bout me.

Vi nattcyklade och gosade.

Vi slutade tidigt, köpte godis, hängde hos hedda och på tunnelbanan.

Aso den va så liten :S

Fin öri.

Nån sexi tröttis. Ba can i have yo numba giiiirrrl?

Ellen sekunder efter att en kille ba "ja tkr du e jete söt o fin oso kan ja få ditt nmr?" hon ba "eh nej". Som en chef.

Hedda spårade och flashade boobsen i vitan XD :O :P

Lurkade Söderbysjön och Hedda fick panik över en fiskmås.

Stisse flippade på Koh Phangan.

Aaaaawww what a cutie.

Even more cuteness. I've got such cutie friends ^_____^ (obs seriös)

shwuettas

näää inte min :S -_-' /hedda
kommer typ dö :O
svettas hos hedda. vi har kollat på bb och hatat på sipan (snippan :P). emma har ätit soygurt. vi tjötat om snygga dudes. once u go black u never go bak....
see ya l8r masturb8rs /alla, except the traitors

skrattade högt


mmmmmhhh

Sköny att vakna kl halv åtta av att ens grannar borrar och hamrar när man har sovmorgon. Ännu softare när man sen kollar ut genom fönstret och ser att det är snöstorm. Not. Satte sig några män bredvid mig på tuben imorse som luktade bajs också. Ville grina. Fattar verkligen inte när folk sätter sig i samma ruta som en när det finns hur jävla mycket plats som helst i hela vagnen? Ba ursäkta men såg du ej att jag satt och sträckte ut benen och andades luft som inte var besudlad av din odör. Jävla rikspucko.
Har sökt sommarjobb och anmält mig till bostadsförmedlingen i alla fall. +2 vuxenpoäng.

PS.

e så kär i honom :( han o iggy får mer än gärna adoptera mig.

hippopotomonstrosesquippedaliofobi

= benämningen för fobi för långa ord. Haha. haahahh, det tyckte jag var kul! Idag har jag varit sliten från gårdagen (kunde inte skriva bakis låter så väldigt... fjantigt typ) och pluggat matte i 5 timmar utan paus. En riktigt härlig lördag med andra ord! ;) ... eller?


Från samma rulle vars bilder jag redan visat.

Illuminati

Weho idag ska jag träffa g6


big brothaaa

Jag har (tusen år efter alla andra) börjat kolla på Big Brother. Paradise Hotel går ju inte längre och man måste ju ha nånting crappy att kolla på om dagarna. Älskar Hanna R och Joe. Världens gulligaste. Marcelo och Amandus är ju inte direkt fula om man säger så..... Skäms nästan för att säga det, men inte Rodney heller. Heh.




wiho mer av de analoga bilderna



100

Tja tjocka Americanren skriver. Skojja är fett svensk. Har inte skrivit på jätte länge, varför vet jag inte riktigt men jag är väll bara allmänt lame och lat. Det händer liksom inte nånting i mitt liv, jag går till skolan sen har jag fotbolls träning varje dag, hur kul liv liksom? Sen kan jag som min kära vän Ellen också räkna på mina fingrar hur många gånger jag har festat senaste året, behöver till och med bara ändvända en hand så få gånger är det. Sorgligt.
FÖRÄSTEN så är det 100 dagar exakt idag kvar tills jag åker hem, är så himla glad att få komma hem snart.. ja herre gud det går inte att förklara kännslan, Mitt hjärta åker liksom jätte fort och jag får typ svårt och andas när nån nämner åka hem till Sverige! hihi taggad tjej.
Peace från mig och min ända vän här i Usa, Sköldis!

kult

Till Emma.

LOL, GR8 M8

Kom på idag, när jag satt och hade matteprov/drömde mig bort, att jag inte har framställts rätt på bloggish. Eller för dom som inte känner mig så bra heller. Jag tycker själv att jag verkar som fett awesome, världens swag och allmänt tung. Men jag ska berätte en sak: Jag är riktigt töntig. Kolla bara hur jag börjar inlägget, jag hade matteprov. Alla som är riktigt coola går väl inte ens på sina prov. Det som gör det ännu värre, jag gillar matte ganska mycket. Känslan när man klarar ett mattetal slår fan det mesta. Några andra saker som bevisar att jag är the geek i g6:
•Jag gillar min skola, och tycker det är kul att åka dit på morgonen.
•Läser natur/matte/data. Säger det mesta, och att jag gillar att åka till skolan säger mer.
•Jag lever typ för hästar.
•Jag blir faktiskt lite ledsen när folk kallar mig korkad eller blond. Som om smarthet sitter i hårfärgen duuh?! Iddi.
•Jag älskar att titta på lameass komedier, typ "Rosa pantern". Och garva ashögt.
•Jag kan räkna på fingrarna hur många gånger jag har festat senaste halvåret/året.

Men faktum är, jag tycker om att vara lite töntig. Jag gillar att få bra betyg, gillar när folk säger att jag är smart och duktig. Även fast det låter hur puttinutti som helst. I like it. Just deal with it awkey?

Bjussar på en halvtöntig bild. Ticker om mina venner so miiiiicket <3

att skiva äpple och äta som chirre är gott, fast att äta chirre som chirre är ju såklart godare

Jag och loreen är ju gamla pals :) neee skoja. Men bott ihop har vi iallafall gjort, en midsommarhelg förrförra sommaren i ett litet kollektiv med ett tiotal newagehippies. Mhm. Och vi satt i en ring i gräset och loreen spelade gitarr och sjöng och hon sa att hon inte sjungit på år, men fick sina gamla känslor tillbaka nu och kanske skulle återuppta musikskapandet, vilket hon uppenbarligen nu gjort. På tal om mello gör det mig så ledsen när en kvinna i publiken kallas äcklig och andra vidrigheter av hundratals på facebook för att hon tydligen hade lite hår under armarna. Läs mer här.
Visar upp lite analogt från i höstas.

Errr mer läggs kanske upp en annan gång ;))

Åh


doppa kaka i te med sistah och kanske inte vilja stoppa huvudet i ugnen trots allt


är upp-svullen i hela ansiktet pga. operation och gör en lista i väntan på bättre tider

10 filmer jag tycker om:
(Så svårt att komma på sådär på rak arm men eeeh dessa gillar jag iallafall mycket, har säkert sett bättre)
Léon
Pulp Fiction
Burn after reading
vertigo
amelie från montmartre
blue velvet
me and you and everyone we know
across the universe
donnie darko
breakfast at tiffany's





9 låtar jag tycker om:
wish you were here av pink floyd
riders on the storm av the doors
tangled up in blue av bob dylan
living on a thin line av the kinks
beast of burden av the rolling stones
it's all over now, baby blue av bob dylan
sleep the clock around av belle & sebastian
saker man ser av kent
lullaby ac the cure

8 välkända vardagssituationer jag tycker om:
Sitta på greenroom med gruppsex (inkl stina!!!) innan de fick nya ägare och byggdes om.
dansa med min 16månaders unga syster.
titta på satc hos ln med g6.
Fynda.
Lyssna på radio med té.
stretchningen efter ett träningspass (heheh).
första koppen kaffe på morgonen framför någon serie i sängen.
prata med katten.

7 böcker jag tycker om:
(Också så svårt att ba minnas)
sen tar vi berlin av Moa-Lina Croall
simon och ekarna av marianne fredriksson (usch se inte den värdelösa filmen som just nu går på bio)
pappa pralin av Anna Jörgensdotter
garp och hans värld av John Irvings
dårens dotter av mian lodalen
Ondskan av Jan Guillou
Emma av Jane Austen

6 kändisar jag tycker är snygga:



Förklarar mig;
1. som ung,  ej nu
2. mhm Jude Law i closer om ni inte kände igen
3. okej kanske inte kan räkna som kändis förutom på bloggvärlden typ men iallafall, var tvungen
4. mhm Nathan i misfits (Robert Sheehan)
5. *fnizz* girliest_girl_98
6. mhhm Ashton

5 tvserier jag tycker om:
misfits
gossip girl (är fjant)
flight of the conchords
OC (fortfarande fjant)
typ allt på mtv!!!! (okej är ju superamerikanskt och inte bra egentligen men eeeeh gillar att töntböla och ba yougoguy åtpeepz i tex. used to be fat)

4 djur jag tycker om:
katt
häst
apa
ko



3 bloggar jag tycker om:
http://www.hannafriden.com/
http://pulsurbalans.blogg.se/
http://djungeltrumman.se/registration

2 pinsamma händelser jag varit med om:
är generellt ganska pinsam och gör ofta bort mig, men med åren har jag lärt mig att inte bry mig så HIMLA mycket som jag gjorde förut.. men errr jag förtränger ofta mina pinsamheter så jag minns inte så mycket, minns dock hur jag som lite yngre trillade av liften i en skidbacke men höll mig kvar i stolen man lutar sig mot, släpades efter hur länge som helst och åkte in i ett stängsel som gjorde att liften stängdes av i en halvtimme. Och hmm en annan pinsam händelse kan vara alla gånger jag går på en stig från min pappa i en skog vilket gör att man tror sig vara ensam och kan sjunga hejvilt. Dock är skogen bebodd vilket leder till diverse pinsamheter. Det värsta var nog när jag tog upp mobilen och högt sa "Oh! Five minutes untill the bus is going!" men en skämtsam ton och sedan hörde ljudet från steg bakom mig.

1 låt jag lyssnat på idag:
Magic spells av crystal castles

Lord Jesus

Folk som sprider Konyfilmen och skänker pengar till Invisible Children utan att ens googla vad det är för organistation och vad de gör......
Read this motherfuckers.

ger fan upp

Citat taget direkt ur käften på ett jävla stolpskott i min skola: "Alltså vissa kvinnor använder ju ordet feminism som ett annat ord för jämställdhet men feminism betyder ju att kvinnan ska vara överordnad mannen precis som sexism betyder att mannen är överordnad kvinnan."

HAAAahhhhhhhhhhhaaajklllkbjbge????????? Vaaa? På riktigt? I can't even...........
Säger som Ryanbaby: "You shut your mouth. Or I'll kick your teeth down your throat and shut it for you."

fanmail nr 2

Blev fett inspirerad av ett annat fan som hade skickat in sin fanbild och ville göra likadant :PPP
Photo booth gör verkligen inte bilden rättvisa. Jag började rita Hedda och orkade inte riktigt engagera mig i de andra sen så de blev lite retarded, sorry idoler <3
Ok.
Skratta inte nu.
Ok?
Lova.




Alltså förlåt men har faktiskt inte ritat sen nian typ :( Ellen ser inte så illamående ut på orginalbilden. Photo booth suxxx.

Mvh creepy_stalkergirl_98

fanmail

Vårat första fanmail från en läsare!! En jätte fin teckning av oss alla! eller tja en saknas men men vad gör det!! Vi blir så glada av sådant här, fortsätt skicka in fina bilder till oss eller kritik etc så att vår blogg fortsätter utvecklas :) lots of love

lol


Toppkommentaren på Youtube: "man blir inte så sugen på paj när det låter som en daskande snopp i bakrunden.."

RSS 2.0