F1 glad typ

För första gången på år (på serri, förutom då jag haft fiesta) tar sig några gruppsexisar hit till mig. Bor nämligen lite avlägset i en liten stuga i farsta (5 min buss från farsta strand, 10 min gångväg). Iallafall, det ska bli nice, ska bjuda på musik, té, filmer och milkshake om de vill!! mmhhmmm, här kommer lite stillbilder från Across the universe:

iPhonie fett inte coolt.

Jag kan icke leva. Min kära mobil, som btw är krossad på både fram och baksida, har levt klart sitt korta liv som iPhone och finns numera i mobilhimlen bland alla gamla Nokior. Eller, skärmen är liksom bara svart. Så man kanske kan säga att den ligger i koma. Eller på uppvaket. Yeahyeah, jag har iallafall ingen mobil och det gör mig väldigt ledsen. Knasigt hur beroende man kan bli av en mobil, har varit utan min en dag och har redan fått problem med grupp6 och andra personer som ville talk 2 me. Wieeerd...


näe


Deppmode hemma och råkade kolla på den här video. Ska gå och skjuta mig själv nu :)

Old times

Var inne på min sistahs computah och hittade massa söta bilder från när vi var små. Och kom på att jag verkligen älskar min familj och alla mina fina vänner så mycket. Rörande.




Var inte min farmor typ den finaste? Hon sitter tillsammans med min syster Kajsa, vill inte att ni ska tro att det är jag... Jag är den gulliga på alla bilder, svårt att se liksom.

Gaffel fett värt

Hola vänner, vaknade precis, ligger i min säng och lyssnar på min värdsyster som sjunger i duchen och tänker på livet. Uscch vet inte vad jag ska göra ikväll det är ju liksom halloween men jag har inget att göra typ. hel kul liv. Men jag kan berätta om min kvälll igår. (Det här är typ det man gör om man inte festar)
Först så mötte jag upp 15 personer ungefär ffrån min skola. Vi åkte till en resturang där vi skulle äta middag, jag beställde chicken nuggets med pomfritt, började äta mina chicken nuggets och mina pomfritt med gaffel för vi var ju liksom på en resturang så kände att jag inte ville äta pomfritt med händerna, och chicken nuggets med händerna uscch fy va äckligt. Iaf jag hör att alla blir tysta så jag kollar upp från tallriken och ser att alla kollar på mig, så börjar dom typ skrika och bahhh " vaaaaaaa äter du me gaffel hahhahaha" så bah " guuud va konstigt" jag bah va fuck you ni är konstiga. äckliga amerikanare.
Sen åkte vi till en i min skolas hus och la toapapper på hela huset och hela tomten. Man kan ju tro att den som bodde i huset va mobbad, men nej nej det är en bra kompis till alla oss. Man bah wattafuck ofta man gör såpå sina kompisars hus. Men ja det gör dom här. Förlåt för världens tråkigaste och längsta inlägg.
Saknar och älskar mina kompisar in sweedeen! Peace out

ihioöööööööööhuguufyv

Är så trött så trött såtrött. Vet typ inte ens vad jag skriver.
Ni får en bild på killar som hoppar simhopp istället.
Enjoy...



It's like God's vagina


Sitter och tar fula bilder på mig själv i photo booth och kollar på Pineapple Express istället för att sova 'cause 2morrow är jag nämligen "ledig" (har en lektion som vi ska kolla på film på = i ain't going). Sen är det lov!!!!! Whoooppp!!! *Excited*

Peace Out

imorrn ere höstlov.

Här kommer lite bilder från ett höstlov för två år sedan:

Jag hade långt hår
Vi letade gymnasium
Jag var fnizzzig :PPpPppp
Stina var söt:
Jag och emelie var.. eh goda kamrater
Jag och Izabelle gick på kvällspromenad och stannade för att posa lite fint.
Jag var lite punk :pPpPp

Twin Peaks



Tycker att ni ska kolla.

Pisshelvetesdag

ni fattar kanske vad jag vill säga med detta inlägg:
- är aptrött och sjuk(?) fredrik smällde precis tallriken i bordet så jag fick tinnitus. jag ska gråta nu
- mammas pass krånglar så det finns en hemsk risk att hon kanske inte kommer in i USA???!??!?! panik panik
- gick hem idag från engelska för jag trodde jag skulle spy och så såg äckeljöns mig och tror jag skolkade antagligen
- jag har en massa plugg som jag måse göra, vilket jag hatar, skolan tar livet av mig och är bara en del i livets menlingslösa tidsfördriv för att man ska ha något att göra och " klara sig" osv.
- okej, ta punkten över med en nypa salt.
- jag har superäckligt hår och en fett luffig tröja på mig. känner mig ful med andra ord.
- allt suger kamelpungssaft just nu.
- jag fryser varje dag i skolan (vilket alla påpekar åh så även jag, måste sluta)
- världen är orättvis och grym och människor är idioter
- jag är arg och frustrerad på some people och hatar mig själv för det. vafan ska man ödlsa energi på att störa sig på andra? så onödigt. så omoget. alla bara tror att man är svartsjuk, vilket faktiskt, med handen på hjärtat, inte är sant, men folk får för sig och så är man once again omogen. blir bara arg på hela grejjen.
detta är jag just nu i livet, denna stund av ilska framför datorskärmen. avslutar med några djupa ord.
life's a bitch. get used to it.

eh btw

Hade en ganska märklig och bara allmänt slumpmässig dröm inatt. Drömde att jag var i skolan och en i min skola (vill inte nämna namnet här, men det är en bekant typ)  kammade händerna genom mitt hår. Jag ba "eh det är lite fettigt heheeh" hon ba "det e lungt ;P" sen frågade hon om hon fick göra en inpackning jag ba "ehh ah oki" Hon gjorde det och inpackningen var som shampoo, det blev helt skummigt. Sen ba "nu ere klart, jag måste gå tjarå, inpackningen måste sitta i tjugo minuter" jag ba "ehhh okej :S" Jag hade egentligen slutat så jag fick sitta i skolan i tjugo minuter själv. Träffade på Izabelle och Andrea men sen dissade de mig och gick och rökte med några fjortisar. Så jag åkte hiss upp och ner tills det gått tjugo minuter. Sen helt plötsligt kom jag hem och hittade en påse full med massa halvrökta hashjointar så jag andades in röken och blev f1 bäng. Sen hade jag fest min lillstuga aka. bastun

Jaja, kände att jag ville dela med mig av det bara!!

Inte bli skjutsad på cykel måste följa lagen/ Köper nya gympadojor måste fånga dageeen.

tjaaaa. Hedda här igen haha. Ursäkta för att jag uppdaterar lite för ofta kanske men har ju inte så mycker för mig här hemma så eh ah!!
Iallafall, jag börjar bli ganska mycket bättre så ni alla som suttit där hemma och varit 7kt oroliga för min hälsa kan pusta ut. Ehm. Iallafall, mitt huvud är nu piggt nu, kroppen hänger inte riktigt med men snart så :)))) Vardagen börjar komma ikapp mig och jag har börjat få lite panik över alla inlämningar och prov som jag hade tänkt göra under helgen och dessa dagar, men som jag varit för sjuk för, så mitt höstlov blir väl inte det skojjigaste. Imorgon är det ett stort filmprov som jag som blir som tvungen att gå och göra. Så idag blir det en del pluggande, mm.

Dagens favoritlåt. Den blir bättre om man hört insperationslåten!! Gjorde en liknande låt idag, som handlade om min sockerkaka som blev brun ((true story, förstår inte varför, dock blev den god endå, så det blev dagens läxa: döm inte en bok efter dess omslag: insidan räknas!! på tal om det gjorde jag en f1 god fyllning utan recept, bara chansade :P så ett HA till alla dem som bakat med mig och blir arga när jag vill exprementera)), emelie som satt hemma och tittade på mad men och kände sig som en 60talsflicka och om min katt<333
Aja, måste plugga nu, hejdå.

Keeping up with me

Okej fucking Halloween är nästa vecka. dör. Alla kommer verkligen go all in och ha olika utklädningar hela veckan. Bajs vill dö vet inte vad jag ska ha på mig. Vet inte vad jag ska göra på hallowenhelgen heller, har ju liksom inte riktigt blivit inbjuden till nått paaarrrrty precis. men men får väll vara hemma och kolla på keeping up with the kardashians, som förövrigt är min nya favvvoo show. så jävla bäst! Verkligen tjjaa jag har inget liv. Men den här helgen va spårad iaf eller? Shoppade och va me lite xcountry palls, hehe inte så spårat men ganska naajs!

Så här kan man se ut efter en Helg i SF!


yeahman


hei

tjatjabloggish. Hedda här. Fortfarande sjuk. Har inte gjort så mycket annat denna dag än att legat i fosterställning på sängen och lyssnat på musik, mått lite illa över den torkade spyan som legat i mitt rum i drygt en vecka nu (vaknade upp en morgon till de ljuva stämmorna av min spyende katt) och lamt sjungit till min katt som lamt tittade tillbaka på mig. Så, thats ma life xD hows yours?! ;P skoja.
(skrev precis en f1 lång text om bubblet och trubblet i mitt the sims liv men kom på att det kanske inte är så skojjigt att läsa)
Aja, detta är min katt, love her<3:

Hejsansvejsan

Nu är det FAKTISKT Izabelle här på riktigt, och ingen fakekarraktär som skulle föreställa mig, gjord av käraste Emmi. (hihihiho busigt) Tro det eller ej... Ville mest bara bjuda på lite mysiga gamla gobitar.
Är det gofika?


gobitarna stini, heddi och emmi. mums.


skulle ju inte banga del 2




Vad jag gör istället för att plugga... (och ja, Brad fick vara med igen. Unnf. Hedda, förstår verkligen inte hur du inte kan tycka att han är snygg. Lord Jesus.)

Okt. 23, 2011 och hedda vet inte hurvida inlägget är seriöst eller inte

Hello bloggish. Heddish här, sjuk och inte så himla pepp på livet om man säger som så!!

Försökte dock tagga till och tog mig en liten kvällspromenix (efter att ha ätit tre iprem som tog ner febern och huvudvärken en aning) Blev dock inte så mycket till promenerande, mera eh sittande. Satte mig i en läskig fyllepark och var rädd. Satt där i ungefär en timme. Lyssnade på pink floyd, flyttade till en mindre läskig bänk och tittade på människor istället. Köpte mig en takeawaylatte (och usch så snobbigt och töntigt det låter när man ska beställa men nice ere) och godis. Fick med mina halvöppna, röda och rinnande ögon dömande blickar från killen i kassan. Latten var äcklig, smakade sprit typ, men godiset var gott, hehe. På bänken kom jag och tänka på lite diverse skojjiga incedenter och började skratta för mig själv. Det var kul, höhö. Men eh ah. Vill inte skriva mer i risk för whining liksom så ehh:

herrå/ hedda.

ps. saknar stina.





Izabelle här!!

Hallå bloggen! Haha första gången jag skriver här, men nån gång måste ju alltid vara den första, eller hur?
Känner att jag borde bidra med något hit liksom, inte svika hela grupp6 bara för att jag ej pallar skriva hoho. Så....
Jag heter Izabelle och är nu 17 år gammal, och I'm living the beauty of life i Sveriges huvudstad Stockholm med mina vänner och min familj. Jag gillar att festa med coola människor men även att dega i sängen en hel helg med en påse chips.
som ni ser är jag en VÄLDIGT hot babe, man nästan bränner sig, så varm är jag! Haha skämt o sido, men snyggare får man leta efter!
Vill också passa på att visa denna vackra bild på two real beauties som är tagen i somras. Jag och min vän Stina, som är otroligt saknad av hela grupp6 men kommer tillbaks till oss i sommar. VI TAGGAR!!!
Det var allt, tack o hej.
ok. det är emelie :P
sorry bool, men detta är en liten pik till dig att du faktiskt också är med här!! du har t o m en egen KATEGORI som du kan se nedan hohoho. så. börja blogga nu. och alla fattar väl att jag driver, förutom när det gäller bilderna. ni är f1 heta <33


"What are you doing, daddy long legs?"


Vill bli bästa vän med den här snubben.

PS. Varför uttalar vi svenskar shorts som "chåårts"? Asfult ju.

bröl

Tjena bloggy. Idag har jag varit hemma (surprise surprise. min frånvaro den här månaden är nog asfin. eller.) och... inte gjort ett skit. Städat lite i mitt rum, saknat sommarlovet, sovit typ. Har sovit asdåligt de senaste nätterna pga cpdrömmar. Men ikväll ska jag gå och lägga mig fett tidigt (forever alone på en fredagkväll). Imorgon ska jag shoppa upp mina sista pengar behöver vill ha massa nya kläder. Heh. Och kom på att jag ska önska mig Emmabodabiljetten i julklapp istället för att köpa den själv. Fett smart. Det här var nog det tråkigaste inlägget i Gruppsex historia.
Bidrar med en ascatchy låt som jag har lyssnat på hela dagen.

Moves Like Jagger

Tjena, haha jag fick en liten rolig note idag av min lagkapten för xcountry. Varje gång innan vi har ett race så får vi en note från någon av lagkaptenerna haha så här va den jag fick idag, tyckte den va rolig:
"Why hello sluts!! Today is the big day homies! We´re racing against Novato and we need to beat those bitches. Not only to get the rock and feel victorius but shove it in Grillos face since she went there. There is also another bathroom issue here. I i´m not mistaken there aren´t port-apotties, but there are only like two stalls, and i´m pretty sure one doesen´t even lock. There is also probably no soap in the bathroom so don´t touch me with your grody hands! OH! and the toilets are those metal ones so it´s really cold on your butt, i try to squat most of the time so just hover those bad boys because you don´t know what kind of diseases are on them! On a serious note, we love you bitches so lets finish off this season with a BANG! "
hahaha läste den på min matte lektion och började skratta jätte mycket haha. Ni kanske inte tycker den är kul alls, men de lunch för vissa saker är internskämt. Men ville bara dela med mig av nått som jag tyckte va kul här! Peace out

Dagens förebild


"Nu får det vara nog på mäns våld och krig, tänkte Eva Carbines, och skulpterade sin knutna penis"
Eva, jag älskar dig.

dippmode

Idag har jag haft en mindre bra dag. Vaknade klockan typ 3-4 i natt efter världens jävligaste mardröm. Drömde att jag åkte hem från nån fest tror jag. Bussen (som kördes av min rektor. hjärnan, ibland undrar jag vad du håller på med.) jag åkte med släppte av mig på en parkeringsplats mitt ute i ingenstans mitt i natten. När bussen åkt vidare kommer två män gående mot mig. Jag vet att de tydligen tänker döda mig och slår den ene med en kastrull i bakhuvudet, han faller till marken och sen händer inget mer? Change of scenery. Jag befinner mig i ett hus och en kille försöker döda mig. (Ni vet hur det blir i drömmar ibland, att man inte har nån kraft och hela kroppen känns som spaghetti? Hur fort man än springer eller hur mycket man slåss så går det inte att komma undan. Så blir det ofta i mina drömmar. Får lika mycket panik varje gång). Det sista som händer i drömmen är att killen tar tag i en fet köttkniv och går mot mig. Smart som jag är tar jag tag i knivbladet för att försöka ta kniven ifrån honom. Jättesmart. Han trycker ner kniven i handflatan på mig och jag vaknar av att mina grannar väsnas (fan, vad jag hatar dom).
Sen börjar det låta ute på min balkong (inbillning much?). Ligger klarvaken i typ en halvtimme, övertygad om att nån har klättrat upp på min balkong och när som helst ska krossa mitt fönster för att ta sig in i mitt rum och döda mig på riktigt. Somnar om och vaknar igen vid halv sju av att min kropp har bestämt sig för att tomma sig själv på allt blod :))))) Jätteskönt <33 Skippade alltså skolan och har lökat framför Sune och Twin Peaks istället för att plugga. Men de e naiz.
Hope you enjoyed berättelsen om min underbara dröm. Peace Out, Motherfuckers.

PS. Dippmode är mitt nya favoritord. Det myntades i fredags(?) när jag skulle säga till Izabelle att Emma skulle vara hemma och deppa och äta pizza. Deppa + pizza blev dipp i mitt huvud. "Emma ska vara hemma och äta dipp". Dippmode.

Hooker Avn

Woke up in London yesterday 
Found myself in the city near Piccadilly 
Don't really know how I got here 
I got some pictures on my phone 
New names and numbers that I don't know 
Address to places like Abbey Road
hahaha Izabelle känner att det typ stämmde in på oss. Det är början på One Republics låt good lifr ifall anyone cares!
Annars har jag inte så mycket kult att säga, har vart rätt off på sistonde vet ej varför riktigt. Men det har inte hänt så mycket speciellt. Har bara gått i skolan som alla andra vanliga barn, lekt konstiga lekar på helgerna som väldigt avancerad kurra gömma mm.
Det enda roliga som har hänt är att en sa att hennes mormor bodde på "Hooker Avn" haha tyckte det va fett tufft. hahaha.
Peace out Hookers

Schysst kuk

Tjatja bloggen. Idag har jag haft en bra dag. Typ. Förutom att jag hade filosofi/historielektion i 3 timmar och jag höll på att somna. En kille i min casegrupp var fett dum och ba "asså jag skulle välja pengarna framför närhet. vad ska jag med närhet till liksom?" alla ba "..............wut" för det hade ingenting med det läraren hade gått igenom att göra. Pinigt för honom liksom xPP Men livet leker. Förutom att jag har ont i magen och i ryggen. Hela min nedre rygg är typ svullen och öm men så kan det gå när byxorna inte är på höhö. Snart är det höstlov i alla fall. Tagga.
Fattar dock inte varför det inte går att ladda upp gifar i bloggen ibland. De ba fryser. Sucks. Har massa roliga att lägga upp liksom.

Peace Out

PS. Izabelle tycker att Kleerup är sexig.................

Jättesexig. Verkligen. Mmmmhh.

en kul aktivitet. ONLY IN RUSSIA

källan är andrea såklart

ibland så stoppar jag huvudet bland löven/ och fötterna i fula stövlar/ och drömmer om där fåglarna är röda/ och äpplena orangea

Hur stavas orangea?
Jag är glad.  Ville bara säga det. För det känns relevant faktiskt. Idag kommer några gruppsexisar och några andra övriga sköna prickar hem till mig och vi ska lyssna på skön musik och hare nice, det ska bli nice. Nicenice.


= ma love<3 skoja.
dessa är mina riktiga loves<3 och ellen också såklart.

öh

Fattar inte varför folk äter sushi (eller kött överhuvudtaget för den delen, men d e ju så gott xD :P). 1. Det är inte gott någonstans. Vem fan fick idén att äta rå fisk. Ba inte så gott :P 2. Har folk inte lärt sig att inte äta fisk? Alla hav i världen är ju åt helvete så man kanske ska låta dem vara lite? Eller?
Liksom:

"Or take tuna. Among the other 145 species regularly killed — gratuitously — while killing tuna are: manta ray, devil ray, spotted skate, bignose shark, copper shark, Galapagos shark, sandbar shark, night shark, sand tiger shark, (great) white shark, hammerhead shark, spurdog fish, Cuban dogfish, bigeye thresher, mako, blue shark, wahoo, sailfish, bonito, king mackerel, Spanish mackerel, longbill spearfi sh, white marlin, swordfish, lancet fish, grey triggerfish, needlefish, pomfret, blue runner,black ruff, dolphin fish, bigeye cigarfish, porcupine fish, rainbow runner, anchovy, grouper, flying fish, cod, common sea horse, Bermuda chub, opah, escolar, leerfish, tripletail, goosefish, monkfish, sunfish, Murray eel, pilotfish, black gemfish, stone bass, bluefish, cassava fish, red drum, greater amberjack, yellowtail, common sea bream, barracuda, puffer fish, loggerhead turtle, green turtle, leatherback turtle, hawksbill turtle, Kemp's ridley turtle, Atlantic yellow-nosed albatross, Audouin's gull, Balearic shearwater, black-browed albatross, great black-backed gull, great shearwater, great-winged petrel, grey petrel, herring gull, laughing gull, northern royal albatross, shy albatross, sooty shearwater, southern fulmar, Yelkouan shearwater, yellow-legged gull, minke whale, sei whale, fin whale, common dolphin, northern right whale, pilot whale, humpback whale, beaked whale, killer whale, harbor porpoise, sperm whale, striped dolphin, Atlantic spotted dolphin, spinner dolphin, bottlenose dolphin, and goose-beaked whale.

Imagine being served a plate of sushi. But this plate also holds all of the animals that were killed for your serving of sushi. The plate might have to be five feet across." - Jonathan Safran Foer, Eating Animals

(five feet = cirka 1,5 meter)

 

PS. En annan sak jag stör mig jävligt mycket på att folk alltid ska kommentera när man säger att man är vegetarian/vegan och ba "men va? varför? man behöver faktiskt äta kött för proteinet! blablalblajbofdhgodf jag är dum i huvudet" NEJ. TYST. Om jag inte har lagt mig i vad du äter kan väl du bara hålla käften? Plus, jag har rätt. Du har fel.

Peace out


wtf just happened???!

hejhej igår blev jag lite galen och tog kökssaxen, ställde mig framför spegeln och klippte av ännu mer hår. nu är det jättekort. alltså jättejättekort. eller som på bilden, vilket jag tycker är pretty short. vet ej om jag diggar det faktiskt, det är liksom så... kort. åh trouble in my mind alltså

asså döda mig


Vet ni...

... att det stavas AWKWARD och inte akward. Det är ett stumt w efter a. Och kanske ett stumt ö i början, vad vet jag. tyckte bara det var lite intressant information, eftersom vi i kära grupp6 ofta använder ordet aWkward.

Den var ganska awkward, lite slumpmässigt random på söndagskvisten.

Roses and Lollipops

Såhär ser man ut dagen efter en ovärd kväll typ. Så himla himla äckelovärt att åka till Vällingby o spy. hehe (rimmar). fast nej jag spydde inte. bara mentalt.
nu ska jag väl dra mig till ellen snart. har kollat på mad men och ätit taco. städat mitt rum idag också.
hahahahah skrattar nästan åt hur ointressant detta är men nej föresten, för trött för att skratta, peace out.

Whatta fackkk

Igår var fyra sjättedelar av gruppsex på vilda äventyr ute i diverse orter. Vi började kvällen hos Aiko som hade inflyttningschillbadkarsfest. Där skålades och vrålades det. En och annan karatespark delades ut...



(Den klassiska kombinationen genomskinligt linne + genomskinlig bh kan vara livsfarlig i onyktert tillstånd. Izabelle lyckas dock oftast klara sig undan pinsamma flashsituationer. Eller?)

Senare lämnade vi badkaret och begav oss till den mest humorbefriade och bitchfyllda festen på länge. Spelade lite fyllepingis, åt isglass och kakor och hade serious talk om haff. Jag, Emma och Hedda drog hem och hatade livet/sov på tuben. Izabelle stannade och gjorde gud-vet-vad.
Fredagkvällens läxa: Dra inte på fest där det bara är folk man inte känner när man kan sitta i ett badkar och slåss/pussas med Izabelle!

Är fett otaggad på livet så jag orkar inte ha fett mycket fantasi och komma på en Fet rubrik.


1. Hur gammal är du om fem år? 22 år om jag har räknat rätt
2. Vem var den sista du träffade? min värdsyster
3. Hur lång är du? 173 cm kanske
4. Vilken var den senaste film du sett? typ gossip girl om det räknas som en film?
5. Vem ringde du senast? nån b-rutta
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "men det liksom stod en skål framme och jag började äta ur den, men det blir lite pinsamt om det är nån annans" till Paowi
7. Var är dagens planer? äta brownis 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? heh sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom e väll sambos 
10. När såg du senast din mamma? sisådär 2 månader sen :(
11. Vilken ögonfärg har du? bruna och gröna
12. När vaknade du idag? 8
13. Har du någon gång hittat en katt? haha?
14. Vilken är din favoritplats? Allt förutom USA just nu. 
15. Vilken plats föredrar du minst? kanske USA efetrsom att jag sa att jag inte gillade det på frågan innan.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Utha. skojja vafan skulle jag bo där för.
17. Vad skrämde dig som barn? kattla i lejonkungen
18. Vem fick dig att skratta senast? En tjej som berättade när hon vaxade sig. haha va rätt kul.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? what thaa heck är en sån?
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärabara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med? eller va? jag sover ju liksom inte helt naken. crazy moma.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Typ 50, dom har alltid så jävla mycket kuddar i alla sängar i usa. Fattar inte, dom har det typ som prydnad man bah fint. 
23. Hur många landskap har du bott i? 7. skojja 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Japp. gott.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota kanske? eller va? det bror ju på vart jag är.
26. Är du social? ibland om jag har lust :)
27. Vilken är din favoritglass? Ben & jerrys cheescake
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
29. Tycker du om Kinamat? hah åt det till middag idag
30. Tycker du om kaffe? nepp
31. Vad dricker du till frukost? mjölk
32. Sover du på någon särskild sida?
33. Kan du spela poker? noppaa
34. Tycker du om att mysa? Gosa
35. Är du en beroendemänniska? va?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Vet nån brud i mitt gammlas fotbollslag eller nått
37. Vill du ha barn? aa 178 stycken pojkar. asså shiit jag har tråkigt 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska måste jag väll säga att jag kan nu när jag bor i Staterna
39. Har du någonsin åkt ambulans? Aa en gång när jag typ va 2 för min barndomskompis soli satte en korvbit i halsen. (eller det kanske va solis kompois som gjorde de, aja whatever)
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat är ju alltid gott
42. Äger du dyra smycken? ett öhänge 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Broccoli facktiskt.
45. Vem är den roligaste människan du känner? åhh alla mina gruppsex kompisar är facktisk dom roligaste jag känner.
46. Välj ett ärr på din kropp? Vadå välj? vad händer med det jag väljer? knas
47. Vad har du för ringsignal? har ljudet av
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nehhe
49. Flirtar du mycket? men va? haha
50. Vart togs din profilbild för din blogg? haha
51. Kan du byta olja på bilen? haha orkar inte svara mer vem bryr sig om jag kan byta olja.
52. Har du fått fortkörningsböter? MEN HAR INGEN BIL
53. Vilken var den senaste bok du läste? Citroner gula.
54. Läser du dagstidningen? nopee
55. Prenumererar du på någon veckotidning? min häst.
56. Dansar du i bilen? Alltid har värsta disco i bilen.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Nått americanskt crap
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? krafsa? hahaha. men det va väll mitt namn.
sorry för dom oseriösa svaren. men aa.. är så trött och uttråkad så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ligge riaf i min säng och lyssnar på skrillex och drömmer om att jag är på emmaboda med massa coola fooks!


11:32 och hedda delar med sig av en hisklig incident.

Tänkte dela med mig av en trauma som jag var med om för lite mer än en vecka sedan. Klipper in en liten text jag skrev i händelsens hetta.

Skrivet den 23 september klockan 20.15, facebook, ångest#


okej hej jag behöver skriva av mig lite och fann detta ställe passande liksom. Jag har haft den mest traumatiska och ångestframkallande kvällen på väldigtväldigt länge. Suttit på min altan och gråtit i typ en timme, men nu känns det bättre men är fortfarande lite skakis liksom. Kort och gott kan man väl säga att det var en fladdermus i mitt rum. Den var från början i fönstret, jag satt ute på min altan jättelänge, pratade med pappa i tele och samlade mod och lyckades öppna fönstret, men den var inte där. Lät då fönstret så öppet ett tag. Gick sen in i mitt rum och smällde med grytlock för att den skulle få panik och flyga ut men det gjorde den inte. Väntade på altanen ett tag och grät lite och gick sen in i vardagsrummet. Efter ett tag samlar jag mod och går in i mitt rum för att hämta datorn OCH NÄR JAG TAR UNDAN DATORN LIGGER DEN DÄR; LIKSOM UNDER DATORN; I MIN SÄNG. Jag får panik och springer gråtandes och skrikandes därifrån. Ringde vän och pappa. Går in i vardagsrummet. Plötsligt kommer den krypandes in från mitt rum mot mig. Jag får sådan panik att jag inte vet vad jag ska göra. Man ser på den att den är skadad annars skulle den ju inte krypa liksom. jag slänger min pappas ryggsäck på den, väntar lite, drar bort ryggsäcken och slänger den mot fladdermusen igen och mosar. Antagligen hade min katt haft lite kul med den innan och att den därför var skadad.

usch har sån ångest för att jag dödade den. Förstår inte varför jag tyckte att det var så himla läskigt, brukar inte vara rädd för djur, släpper alltid ut spindlar istället för att döda dem och så..


# Ångest är en FB grupp jag och några klasskamrater har där vi kan skriva av oss om ångestrelaterade saker, oftast har gruppen en liten oseriös klang med seriös baktoning, händelser som för andra generellt sätt inte uppfattas som direkt ångestframkallande, men som ändå kan vara jobbiga och därföt kan vara sköna att skriva av sig om, och ironisera. Denna händelse är dock ett undantag, då den är jobbig "på riktigt"!!



Good morning San Fraaaan

Fast ne, det är inte Stini som skriver. Hehe, LOL. Det är eran forever trogna Elleni, tyckte dock att det var en lite chatchig fras så den passade in där. Tänkte berätta lite ovanliga saker jag gjorde igår:
•Åkte en station extra påväg till skolan.
•Fick på grund av det spriga hela vägen till skolan, som jag ALDRIG skulle ha gjort om det inte var mitt absoluta hatobjekt som jag hade första lektionen med.
•Bröt min nyttighetsvecka för dedt bästa provsmaket ever. Ica Maxi är en gåva från gudarna.
•Åkte Hagsätralinjen första gången på år och dar <3
•Ramlade av en häst. End of story.
•Gjorde en asgod smoothie med kokosmjölk i.

That was my day, lite sådär bara.  Sitter just nu och dricker min asgoda smoothie med kokosmjölk i, och bara njuter av att jag är i så bra tid idag. Lovar att jag kommer komma försent ändå, men whatta. Jag försökte iallafall. Ska träffa gruppsex idag också, eller hoppas att alla dyker upp iallafll. Vore gos, SÅ NOTE TILL GRUPPSEX OM NI SER DET HÄR: KOM TILL STAN IDAG PALLIES! Ja. Bra.

 

Jag har tillochmed så mycket tid att jag kan ta glada bilder på mig själv. LIKE A BAWS.


Bröl.

Ännu en lista!!!!!! Wooooohhhh KUL!

Jag bor:
I bagis yooo
Kroppsdel jag har mest nytta av: Eh min hjärna, i guess. Utan den funkar ju liksom inte det andra.
Jag sover: Askonstigt. Är alltid trött men är ändå fett lättväckt och har svårt att somna om när jag har vaknat.
Detta djur är jag lik: Ehhhhhh
Sexigaste kroppsdel: HAHAHAHA
Jag har kysst: Pussade en mask en gång när jag var liten. Fett nasty egentligen.
Jag är: Dålig på att hitta motivation till typ allt. Verkligen allt. Känner jag inte för att göra något så gör jag det bara inte. Även om det gynnar mig.
Jag har: Köpt en jävla t-shirt för 250 spänn idag. En vit vanlig magtröja. 250 spänn.... Damn you, American Apparel :(
Jag vill: Just nu vill jag ha någon att gosa med.
Jag kan: Ljuga och manipulera. Får ofta som jag vill.

Bästa platsen på jorden:
Har ju inte varit överallt på hela jorden meeeeen ehhh typ min familjs hus i Värmland. Och Ellen hus.
Person jag alltid kommer att vara kär i: Alla i MGMT. Skojar ej.
På min fritid: Fezt xD :PPPP
Men jag vill: Va?
Om sex månader: Är det vår igen ju. Fan vad fett!
Jag samlar på: Typ damm?
Min värsta ovana: Skjuter upp jobbiga saker som jag måste göra så långt det går.
Kändis jag skulle vilja vara: Ingen.
Kändis jag skulle vilja vara med: Vadå vara med? Ligga med? En ung Brad Pitt i så fall.

Jag ångrar att jag inte: Utnyttjade sommarlovet tillräckligt.
Jag blir glad av: Mina pallies.
Jag blir förbannad på: På hela människosläktet.
Favoritdrink: Lol.
Favoritfilm: Léon.
Favoritklädesplagg: Typ alla stora koftor/tröjor.
Favoritmusik: Just nu är det Warpaint.
Favoritmat: Typ nudlar?
Favoritlukt: Tvättmedel och Dolce & Gabbana - The One. Herregud.

Drömjobb: Ekonominskt oberoende?
Om jag fick 10 miljoner: Buy mama a house.
Det här skulle jag inte ens göra om jag vann en miljon: Döda någon.
När ingen ser mig: Sjunger/nynnar jag.
Nära-döden-upplevelse: Skrillex.
Mitt livs bästa ögonblick: Jesus vad svårt. Typ alla stunder med gruppsex när man är hemma hos någon och är övertrötta och allt är så jävla kul.
Mitt bästa partytrick: Håll för näsan och klunka!
Bästa tekniska uppfinnigen: Telefonen?
Det här brottet har jag begått: :S
Det här har ju stulit från en kompis: Stulit och stulit... Har väl snyltat dricka och har lite kläder som jag har lånat men "glömt" att lämna tillbaka.

Är så trött så jag har säkert skrivit något ascp nånstans eller lämnat kvar de gamla svaren. Men eh aaugshbdis gonatt typ jbdshdsvdsf

Måndagskänslan...

Nej, förresten. Scratch that. Känslan varje dag just nu. Ska försöka dra tummen ur röven och sluta göra lazy gif-inlägg här snart. Bloggen är väl inte min högsta prioritet just nu. (Det är nämligen att lyssna på Sonic Youth och hata livet). Vilken jävla pepp stämning det är här, right?

These days I seem to think a lot/ About the things that I forgot to do/ And all the times I had the chance to.

Jeppjepp. Tänkte ta mig äran och skriva vår bloggs 50:e inlägg igår, hade ju vart lite coolt liksom. Men mitt i produktivitetens alstrande (eller?) tickade en klocka ner och datorn stängdes av. Min pappa har nämligen tagit sin auktoritet till fullo och gjort så att min dator stänger av sig själv efter ett visst klockslag. Något som får mig att känna mig otroligt självständig och mogen :))).
Iallafall, istället så fick kära vännen miss Åberg det hedersfulla uppdraget. Ska ta och börja skriva ett egentligt inlägg nu också:
Yes, here I go..... mmhmm;

Idag ska jag hämta ut lite analoga picz som jag lämnat in. Det ska bli skoj. Dock är bilderna kanske inte från så utmärkande tillfällen, ganska vardagligt, lite här-e-min-kåmpiz-;P, här-e-min-kissekatt-xD bilder. Men det är väl sådant som man kommer kunna förknippa och minnas på ett annat sett sedan i framtiden. Mys. Har även två andra svartvita rullar att som jag ska framkalla och kopiera upp själv i skolans mörkerrum. Exiting!!!! skoja.
Yezzzzz, i lördags var jag på maskerad. Det var trevligt. Jag såg dock väldigt tråkig ut då jag från början inte planerat att gå på maskeraden. Tänkte hare mys med några små gruppsexisar, men sedan tillkom vissa komplekationer och det blev inställt, så jag slängde på mig min pappas hogwarts tröja, med min skjorta under (random hogwarts brutta) och sprang iväg. På hemvägen såg det ut såhär:
Jag är bruden som ligger på golvet :))))
Annars så har jag inte gjort annat i helgen en att springa runt i buskarna, jagandes efter min katt med skolans f1 nice iga filmkamera som jag har hand om. Har nu rivsår över hela kroppen, men det var det värt!!! hehe skoja.
Ungefär så gal1 är mitt liv just nu.
MVH, eder hedder.

(ja, jag är medveten om att min konstanta langning av f1 roliga webcambilder kanske inte är så jävla skojfriskt, men..... ah. De är så skojjiga att ta fnizzfnizz)

I love the way you grind with that booty on me

Jag har hunnit göra riktigt mycket grejer den här helgen, sprungit en xcountry tävling, ätit pizza medans jag kollade på pepp rally på skolan, ätit svenska pannkakor på en americans resturang, gått på mitt första fotball game, varit hemma hos min tönriga granne och kollat film med lite popcorn och skittels, varit på homecoming, sett personer från min skola dansa "freekdance", varit i den c00la staden San Fran och shoppat, åkt över golden gate bridge 2 gånger och så har jag sovit. peace out mothaa

Requiem for a dream

"Purple pills in the morning, blue in the afternoon, orange in the evening. And green at night. Just like that. One, two, three, four."
Bästa filmen.

RSS 2.0