But his game is kinda weak

I förrgår var det 10 år sen Lisa "Left Eye" Lopes dog.
En av världens bästa låtar/musikvideor. Ever:

Anal ogt från sportlov & lite annat

Jag har mest bara gosat med mina vänner, fikat på Skåningen och tagit en fin bild på min lillebroo.
Haha skämt & sido, vart typ bara "fikabilder" nu lol men det får ni ta va!

skäms men älskar denna :(


Im blue da ba dee da ba die....

chillin' in my sofa

woho delar av g6 taggar och inspereras av hassan baba inför kvällens klubbande ;-)


grät nästan lika mycket som hon


Salò, or the 120 Days of Sodom

Såg Salò häromdagen. Är ärrad för livet nu. Aja :(







heeelcrazy

 

 

 

 

Tror man ska kolla på den här filmen hög, då får man nog djupare förståelse för den. Eller nåt. Jag var mest rädd hela tiden.. :S


ah, vem fan har tid för bronchitis egentligen?


damn straight



"this music video is really Important because:
a. women reclaiming public space/space where harassment occurs
b. reappropriation of physical harassment thru the use of handprint imagery
c. reappropriation of masculine object (baseball bat) for self-defense by women
d. men shown performing physical labor as work/women shown performing physical labor for pleasure
e. deconstruction of ageism thru the inclusion of young & elderly women being complete badasses"

Ain't no party like my nana's tea party

grattis till mig wihiohuahahhah ar hos mormor i england

hahah ej med flit att blunda
forsokte se lite gla' ut och ba wihioho its ma birthday men eh sag sa fejkat ut sa de blidde som int o posta!! obs. e gla

fäshönblawgerr





hhaaaahha asså lol. svart och svår på självaste påskafton men va gör mante för modä va?

<3




Typ 3 veckor försenad video men det är ok ;_____;

Haregentligenintetidatgöraettinläggförmintunnelbanagårom7minutermenwhatta

Här är jag. Nu ska jag till skolan, och idag har jag matchande rosa converse och klocka. Some serious stuff going on here.


dagens funderingar

1. Hur kan vi vara så dåliga på att kommunicera med varandra i gruppsex efter att ha känt varandra i evigheter? Classic att ba "ah nej jo jag kan" "fast när då" "men då kan inte jag" "när slutar du" "va" "va" "men det blir jobbigt" "ångarde mig, kan inte" "håll musen över skyperutan och tryck på den" "va ser ingen sån" "möt mig där" "ah ok" "var är du" "här" "nej?" osvosv. Som ett gammalt gift par på sex pers. Sorry vänner men vill slå er i ansiktet ibland :)

2. Varför sätter en person frivilligt på sig hatt eller hängslen alt. både och? Asså....... det är inte 1940 längre.

3. Hur känns det att ha en boner? Min största önskan här i livet (lol not) är att få vara kille för en dag. Skulle ha en boner och säga "Jag är hård" för det låter fett hett.


Djup skit, systrar.

De två bästa filmerna i ett<3


bezzzt



BBB stands for...

BEST BROES BIRTHDAY! Idag fyller alltså min bästa bror 18 år. Tyckte hon var värd att vara med på våran blogg, och typ bli veckans hottie. Och grejen är, att hon inte inte bara en jag-säger-broe-för-det-är-coolt-broe. Hon är min broe.


Vilken hottie! Grattis mannen, tutulobe <3

RSS 2.0