Fuck aina.

Folk jag vill sparka i ansiktet:
- De som står på fel sida/är tjocka i rulltrappan när man behöver komma förbi. Ba ursäkta men out of my way ditt jävla åbäke.
- En kille i min ämnesgrupp som ba "Har ni sett Top Model Sverige? Tyckte alla tjejerna var asfula. De såg ut som skit." Så ser han själv ut som en fiskpinne ;PpPppP Ba ursäkta mig men frågade någon dig eller? Typiskt män att ta sig friheten att kritisera och recensera kvinnors utseende. Man ba really? -_-'
- 99.9 % av alla andra i min skola.
- Folk som inte tycker om tortellini. Kan endast finnas två anledningar till detta. Antingen har man något fel på sitt smaksinne eller så har man varit med om en traumatiserande upplevelse där tortellini var inblandat. Det förstnämda verkar dock mer troligt.
- Folk som är över 12 år som är medvetna om hur djur behandlas i mejeri/ägg/köttindustrin men äter kött ändå. Ba d e ju gott o man behöver jö proteinet. Försöker att tänka på att alla inte är lika smarta som jag och vara tolerant med dessa människor men ibland är det fan svårt.
- Alla som är fula och jobbiga. Dvs alla på jorden. Förutom Kakan Hermansson. Hon är perfekt.

Kommentarer
Postat av: Claudio

jag älskar kött och hatar tortellini! men jag har länge misstänkt att det är något fel på mina smaklökar

2012-02-09 @ 00:03:44
URL: http://lifvsnjutarna.blogg.se/
Postat av: andrea

bra att du själv har insett att något är fel. då kanske jag slipper sparka dig i ansiktet liksom.

2012-02-09 @ 10:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0