Hejhej

SÅ mycket *music MUSIC muusic* baby som man vill lyssna på nuvá! Alla ba baBOOOM släpper nytt och hur ska man hinna med o komma ihåg alla?? Hm. Skriver upp här så ni&jah inte glömmer.
 
 
Mileys Nya Jag i en Ny Platta. 
 
 
Justins 2/2 EXPERIENCE som jag inte hittills (kommit typ två låtar) tycker är sådär super....Men vem bryr sig! Justin 4evverrrr!! PLUS att jag och min kompis JULIA ska SE honom i Maj! :D:D:D:D:D::D (.....så då måste en lyssna). 
 
 
Nothing was the same när Drake förvandlades till en kamel :'( Han kan liksom ta form i flera olika djur. Eller iaf två då. (adde du har så rätt...) 
 
Är inget jättefan av MGMT (kan väl knappt säga att jag är ett fan ens. Ok jag lyssnar inte på MGMT och har aldrig älskat dom. Tycker med detta sagt inte att de inte är BRA på något sätt men har bara inte blivit så mycket lyssning.....typ. MEN. Ska GE DOM EN CHANS nu o lyssna på their new shit då jag verkligen verkligen gillade låten Alien Days! Så.........) 
 
 
Lyssna (= 
 
 
Sen tycker jag verkligen vi inte får glömma dessa 3 nya girls som bringar lite härliga uppfriskande catchy melodier i sann systeranda! Days are gone heter det, med HAIM såklart.  
 
 
OCH SIST UT HAR VI.......ingen mindre än phantastiska ELLIPHANT! Denna tjej levererar ju oftast och tror inte nya skivan A Good Idea kommer bevisa motsatsen. 
 
Så. Nu ska jag återgå till att kolla på von Svenssons kläder på tv. Ha d gött! 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0