u know wat

(Varning för osammanhängande inlägg. Är så trött så vet inte vad som är upp och vad som är ner.)
Nää vet ni vad. Blir så fucking trött. Tydligen har flera SDare blivit busted med att skriva vidriga grejer till höger och vänster. (Läs här) The total non shock. Kan dom försvinna från jordens yta nu?
 
Läste nån mer sorglig grej om några pojkar som skulle ha födelsedagskalas, föräldrarna hade dukat fram chipsen och godiset och allt, så kom ingen ;________; Äeh det är för mycket. Grät. Så sorgligt att jag inte ens tänker länka.
 
On a totally different note, önskade att One Direction hade släppt en dålig skiva så jag hade haft en anledning att sluta gilla dom men nähä. Bl.a. detta nedan hände istället. Det är fan inte lätt.
 
Och detta
 
Och detta
 
 Och detta
Ursäkta? Försvinn ur mitt liv. Kommer aldrig förlåta Klara för att hon drog in mig i det här.
 
(Btw så försvann videon som jag la upp i ett annat inlägg för ett tag sen, har kollat på den typ varje dag sen dess, *so emotional* så här är den igen:)
 
 
Bye.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0