Think what that money could bring, I'd buy everything. Clean out Vivienne Westwood in my Galliano gown.

Saker jag skulle köpa till mig själv i julklapp om jag var rik: (min julklapp TILL MIG, mvh kejsare Kuzco)
 
Acne Velocite Ash Grey, 15 995 SEK
 
 
Den här Celine kappan som man inte ens kan köpa nån annanstans än i butik pga *så exclusive n expensive*
 
Saint Laurent Double-breasted wool coat, 23 370 SEK (costs to be cool, huh?) Man kan aldrig ha för många kappor/jackor/ytterplagg, ya kno wa'am sayiiiiin ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 
 
 
Mainson Martin Margiela vintage sleeveless dress, 2 707 SEK (lol när skulle jag ens använda den här? *tror jag e kändis som ska på ~gala~*
 
 
And of course, all Chloé scented errthang. Att det finns som doftljus...... ÄLSKAR doftljus.
 
Ok vet inte varför jag gör det här mot mig själv. Aja man är väl en...... masochist......... O____o
Skoja. Net-a-porter kommer bli min död.
 

PS. Finns inte en kille i PH som jag tål ens? Ok jo, gillar Samir och Tobias. Men dom andra???? Lord give me strenght asså. Grina nästan när dom typ attackerade Anja ;( Så douchiga blllläääääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0