En resa i Mitt inre - Funderingar om det som kallas Framtiden

Vald rubrik = framtida psykoterapeutiska, filosofiska & konstnärliga boktitel. Mer om detta längre fram.....
 
Hej alla mina cyberänglar! (Julia.....? Någon mer.....??? )
Eller läser du fortfarande här gums? :( lär väl få reda på snart....
 
ANYWAYS. Ni vet det där personlighetstestet som Adde skrev om för circus 2 år sedan (bloggy u're gettin' old!) gjorde jag idag pga brist på jobb och tidsfördriv. Tog en lång promenad med my bitch innan och började fundera på *livet* vilket typ ledde fram till nyår och stora & små tankar om nyårsklänning alternativt byxa + topp?? och om jag kommer få någon Midnight Kiss?? ALLA DESSA FRÅGOR SÅ LITE SVAR!!!!!!!!!!!!!!
 
I VILKET FALL. Kom ÄVEN på denna promenad att tänka på att man ju fick yrkesförslag på det där testet jag gjorde för circus 2 år sedan och tänkte att det skulle kunna hjälpa ens.......framtidsplaner på traven, så att säga! 
 
Sagt och gjort. Tog mig verkligen tid att göra testet så ordentligt och ärligt jag bara kunde och woalá:  
 
 

 
Känns rättså narcissistiskt att göra såna här tester och publicera på sin blogg dessutom (fast räknas väl inte om man har ca 3 trogna läsare?? :)))) men whatta heck känns lärorikt också då det som Adde sa STÄMMER SÅ VÄL?? Var så kul att de yrken som kom upp (åtminstonde vissa av dem, långt ifrån alla) stämmer så väl överens med vad jag varit....liksom, bra på, i skolan! *DET FINNS HOPP EMELIE*  
 
Men ville bara friska upp era minnen om detta tips ifall ni känner er vilsna, lost, naken, bar osv där ute i livet & in need of guidance ;')
XXX empz 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0