Årets bästa

That time of the year nu, alla "årets bästa" hit och dit och nu ska ni även plågas med det här. Årets bästa låtar enligt moi och eftersom jag har så bra smak så är de ju årets bästa låtar punkt :^) Jag och mina systrar har en spotifylista som heter 2013 där vi lägger alla låtar som spelas mycket/vi lyssnar mycket på/eller som man kommer relatera till 2013 pga anledning, smart va? *kontrollfreaks måste ha koll på allt* Anyway, let's börja från början!
 
Sorry, not sorry. Detta e livets låt. Videon är ?????? dock.
 
I mean.... duh.
 
 
Speed it up, heat it up, let it gaw, let it gaw, let it gawh
 
Sorry, not sorry igen. Den här covern är allt. Harrys röst 2:30-2:43 uuuuhhhh snälllaaaaa. Bete dig.
 
Hehe.......
 
Thank you Melissa Forde för att du förgyllde mitt liv med denna 
 
I mean duuuuuhhh
 
Tror detta är topp 3 min mest spelade låt det här året :/
 
:') ;(
 
YAAAAAASSS
 
ASSÅ GRÅTER. Den här är så bra att!!!!!!! Lätt min favorit på hennes album. Perfekt balans mellan sentimental/dirty/lovin/gosi/party-vibe. Och Beyoncés vers vid 2:47 *insert hjärtögonemoji* Älskar hennes röst där så mycket. 4:36 cuuuuuuuties. Enda jag inte gillar med den här är.... pruttljuden? som kommer in vid 4:00. Annars är den FLAWLESS haha get it? Gud, skoja är så tråkig ;(
 
Nu orkar jag inte mer. Har säkert glömt dom bästa låtarna hahahaaaa hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0