- denna vecka:

Efter en väldigt fin helg i Bergen i Norge kom jag hem och blev ledsen över följande....
 
1. Att Erik med de magiska ögonen och rösten åkte ut ur Idol. Det positiva med detta är väl isåfall att jag får mer "fritid" nästa fredag då jag är 100% ointresserad av att kolla på Idol nu när bara Kevin aka VÄRDLENS MEST IRRITERANDE MÄNNISKA och helt ok jo visst ganska bra då Elin är kvar (:
Med risk att låta otroligt töntig: ERIK. Om du läser det här (TROR JAG HAR EN CHANS ÄNDÅ?) sluta inte med din musik! Du har en så otroligt bra röst, och jag har lyssnat sönder på din låt Wild (hahahahah alltså Emelie) och jag diggar också Portishead ;) och du är preciis den typ av artist jag tror jag kan älska. Lite Jamie Woon mixed The Weeknd = YOU. Var bara det jag ville säga hum....
:'(
 
2. Att Paul Walker dog i en bilcrash i lördags. Blev överaskat ledsen över denna nyhet. Fällde NÄSTAN en tår. Tror det är någon slags sentimental reaktion då jag tyckte den första filmen var så otroligt cool när den kom och spelade Playstationspelet med samma namn med Fredrik, små lustgasbarn. Ja ni hör alltså :( 
Plus att jag på senare år även insett the True Beauty of Paul Walker. Alltså. KOLLA BARA: 
Fy alltså. 
 
3. Den "chockerande" sanningen i behandlingen av Angorakaniner i Kina. Ja....orkar inte skriva så mycket egentligen om detta annat än att jag snarare blir trött på mig själv som blir så chockad av såna här saker varje gång men ändå fortsätter äta kött och behöll angoratröjan från Monki. Men FAN ALLTSÅ. Nu MÅSTE det bli ändring ditt lazy ass emelie! Ska bli vegetarian. LOVAR. Senast till nyår som nå slags nyårslöfte...? Kände mig även tvungen att slita ut angoratröjan och klippa den i bitar o slänga. Blev så arg på dumma naiva mig själv så jag höll på & spy.
 
Ja det här var väl ett roligt inlägg? =) Men allt i livet är som sagt inte kul *supereffektfullt & smart avslut....*
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0