liten uppdatering

insåg att jag brutit mitt löfte och inte skrivit på ett tag. Så, nu tänkte jag skriva lite wohoo.
 
Hedda här. Har 38,7 graders feber vilket är en sänkning på nästan en grad sedan tidigare dagar, de nice iaf
Har spenderat helgen med att sova, vakna, se något avsnitt freaks and geeks, somna om, vakna, se f&g osvosv, ni fattar. Har halsat alvedon nu på morgonen då jag typ måste till skolan och redigera!!! fast haha vet inte vem jag försöker lura, klarar knappt av att gå till toan utan att typ ramla ihop
 
Jaja, ska inte tjata om tråkigheter.. fast har ej annat att skriva? Tänkte dock på en liten personlighetsrevolution jag ska genomföra: börja tro på människor mer. Litade alltid på människor förut, var kanske lite för naiv, men på senaste har jag blivit så kritisk till allt folk säger, tror ofta att dem ljuger, och det suger! Menar inte att jag ska bli någon brick in the wall så att säga, dontfollowleaders! Men ni fattar. Mhm
 
Allt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0