lite mer updateee

;);)););))
 
Ligger och hetsäter halstabletter och lyssnar på rodriguez<3
 
 
Ger er lite att lyssna på medans ni läser inlägget också.
 
Imorrn är det filmvisning av filmerna vi gjort i skolan. Alla har gjort en varsin film så det blir mycket att se på. Har haft sån ångest över min film, men efter imorrn hoppas jag kunna släppa't. Och är fortfarnade sjuk också, har asont i halsen och magen? Kan ej skratta utan att det gör ont :'(( Och mina ögon är halvöppna, ser typ hög ut.
 
Jajaaa. Puhu poor me.
 
Tänkte på en grej precis.. Och denna grej var.... eh glömde... hm
 
Juste! Jag tänkte på att det här med tvserier är ganska läskigt. Man kan bli så sjukt beroeende. Iallafall jag. Vet inte hur många serier jag har sätt alla säsonger av. De behöver inte ens vara bra. De behöver bara ha den där lilla "kommersiella kryddan" som lockar de flesta... Som i helgen då jag nästan såg en säsong av freaks and geeks. Som jag skrivit: sov. vakna. titta. ni vet. Och drömde tom massa om serien. Levde verkligen i en liten bubbla, serri, visste säkert inte ens vem jag var hälften av tiden. Är astrött och orkar inte skriva klart så jag sammafattar resten: peepzen i seriers liv är alltid roligare än mitt, därav lever man oftare hellre med dem, blir ond cirkel då ens eget liv ej utvecklas då man bara ligger hemma.
 
herrå
/hedda
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0