Were an army, better yet, a navy

Ok mycket Riri på bloggy när jag tar tummen ur röva och uppdaterar, men vad ska jag annars skriva om?? Hon e bäst :))) Just nu är hon på sin 777 tour, dvs 7 spelningar i 7 länder på 7 dagar. Hon har bjudit in fans + journalister att tuta runt på denna resa med henne i ett 777 plan. Om jag ville följa med? Nä, inte alls ;( Och imorgon är det dags för Stockholm. En superexklusiv "hemlig" spelning på Berns. Om jag vill gå? Nä, inte alls ;( Får väl hänga utanför hela dagen i hopp om att få en skymt av Princess Rihanna. Brukar ju alltid se så arg/ledsen ut så då kanske nån tycker synd om mig och släpper in mig. Idiotsäker plan!!
 
 
Här går hon alltså runt och kramar alla sina fans på planet. Såpass <3
 
video platformvideo managementvideo solutionsvideo player
 Att hon valde Brad över George är <3<3<3 Tror vi skulle kunna bli bästisar faktiskt.
 
 Holy. Moly.
 
Hon och Kris Brun e ju tillsammans igen btw. (Även om båda förnekar det) Kakan skrev smart om det här och här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0