HEY BLOGGY

Idag gick jag för första gången in mitt liv hela vägen från Skanstull och hem. Och ja, jag har bott i Stockholm hela mitt liv. Jag har så grymt dåligt lokalsinne att runt Gullmars/Hammarbyhöjden lyckades jag nästan tappa bort mig. Skrattar åt mig själv. Kan inte säga hur många gånger jag och min pappa har kört fel när vi ska någonstans, han vägrar lyssna på vad jag säger/ jag säger fel/ han tror att han vet = vi hamnar ute i skogen. Helt loco.
 
Men lyckades iallafall hitta hem så jag är glad. Tänkte fuska sista biten och ta bussen, och sen insåg jag hur lat jag skulle vara då. Behöver some asswhoppin så jag lär mig att go all the way. Haha skrattar åt mig själv igen.
 
Mina favvisar just nu, love those kids. Speciellt den yngsta, han är. Så. Bra. Och så gullig haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0