Glögg, pepperkakor och eftermiddagsmys!

Sitter i Emmas kök och äter pepparkakor och glögg med mina bästa personer. Lyssnar till ljudet av våra synkade hjärtslag medan regnet silar ned utanför fönstret. Igår var vi ute ett bra gäng och dansade sönder våra fötter och pratade om allt. Vi kikade på många vackra pojkar. Iaktog deras blonda nackfjun och stora Ryan Gosling-ögon. På dansgolvet i röken mötte jag hans blick. Hans blå ögon sa mer än tusen ord. Han la en hand på min rygg och hans självsäkerhet gjorde mig knäsvag. Ville  bort från dansgolvet och få ha honom för mig själv. Hud mot hud. Läppar mot läppar. Vi skildes åt men jag vet att om det är ödet så kommer vi ses igen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0