eh

Vet inte om jag vill skriva något egentligen men aja är så himla rastlös och otrött och vill inte lägga mig.
Jag saknar ellen lite
Jag gillar New Girl...
Jag glider runt hänger runt lånar pengar
Jag TAR pengar usch och fy
Jag har ingen moral kvar
Jag är besatt och freaky
Jag dricker allt ur sugrör nu för tiden
Jag hetsäter kakor etc
Jag är som en pubertal 13-åring
Hej hopp kära läsare THIS IS ME en galen brud så jävla onormal xD men THATS ME som jag sa =P vill inte va som alla andra ändå f1 tråkit -.-' ja e flummi och kommer allti vara så DEAL with it liksom! :O Plus att mina vänner gillar mig som den jag är så alla haters kan ta sig där bak liksom ;D
ha ha. hilarious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0