blablalbablalablbalsöoigdstu

asså denna blogg e ju ett skämt. aja.


Vem ser du upp till?

hm. kakan hermansson för hon är så bra. önskar hon var min bästis. sen mami obviously.

Vad skulle du gjort om du fått in 10 miljoner på kontot idag?
typ inget särskilt. köpt nya skor och massa rose gold. åkt till san fran dirr och softat med stisse nån vecka. tagit med mig emma till way out west.

Hur ser en dag ut då du är extra lycklig?
oj extra lycklig t.o.m. har man väl inte varit sen man var typ 5? men blir väl lycklig av att skratta så jag dör åt/med min familj/vänner. mvh andrea åtta jordsnurr gillar dans och hundar :) skoja. är seriös.

Om du skulle vara ett plagg, vilket skulle du vara då?
ett par martens. med en vad fan glor du på-utsida (har ett konstant bitch face). slits men pallar vad som helst.

Vilken egenskap listar du högst och lägst hos dina vänner?
är man inte lojal så kan man ju dra direkt. behöver folk omkring mig som inte har samma egenskaper som jag (blir arg för ingenting/tar åt mig av småsaker/grinar av allt). då skulle det bli..... inte så bra.

Vad ångrar du mest i livet?
att jag slutade vara en hästnörd. fan vad dumt.

Vad är du mest stolt över i livet?
hemskt men kommer inte på nånting.

Vad önskar du att du hade vetat för…

10 år sedan?
var åtta då och kommer ju inte ihåg vad jag gjorde då direkt.

5 år sedan?
alltså fan. kämpa på för i helvete!!! gå till skolan och äg alla. och sluta bry dig så jävla mycket. ba kör.

1 år sedan?
slösa inte bort hela våren/sommaren med att sitta inne och deppa för vintern blir lång och jävlig sen. umgås mycket med stisse, ellen och izabelle för dom..... är inte så närvarande sen. eller stisse skypar en ju med en gång i veckan iaf :))) aja.

Har du haft någon ”ålderskris”? När, hur, varför osv?
ja nu. har typ 5 år kvar av min ungdom och kan ingenting. är inte bra på nåt. har inget jobb. inget jag vill göra. hatar alla.

Vad har du för mål i livet.
jadu.......

Nämn de fem lyckligaste händelserna i ditt liv hitills?
oj, har ju inte hänt något spektakulärt i mitt liv nånsin så kommer bara på vardagssaker. aja. när jag träffade emma & stisse för första gången på en månad på emmaboda (nu när man inte har träffat nån på typ ett år är ju en månad ingenting), när vi var i rimbo, alltså det här kommer låta så töntigt men när man borstar en häst och den bara står där och myser och den är varm och gos, och när jag sov över hos mormor och morfar när jag var liten.

Var känner du dig hemma?
i stockholm på natten om somrarna och på mitt landställe.

 

over and out, mvh emo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0