Alla veckors babe

Alltså var börjar man ens? Denna kvinnas yttre och inre skönhet sträcker sig så långt att hon är våran babe alla dagar, veckor, månader och år. Queen in so many ways. Finns få som kan få mig att skratta som hon gör. Är så fruktansvärt tacksam för att jag får ha henne i mitt liv. Har inte träffat henne på ca 9 månader och fan så hon fattas mig. Räknar dagarna tills att hon kommer hem igen (43 kvar iiiiiihh).






asså grinar för hon är så fin


Vill bara spola fram tiden. Snart ses vi. Älskar dig, boo <3

Kommentarer
Postat av: MLI

fan vilken värd babe

2012-05-22 @ 18:03:14
Postat av: Stina

Åh vad gulliggulligull av den som skrev det här! Men jag tycker inte att jag är en babe. Men åh så fint skrivet, tappade en liten tår. love yah maan <3 (vem det nu var som skrev, gissar på addi)

2012-05-29 @ 06:49:48
Postat av: äddy

ja, det var jagi. blev lite ledsen för trodde att du hade sett detta utan att kommentera eller nåt :'( men antar att du bara inte kollat bloggy på ett tag hihi

2012-05-29 @ 20:05:00
Postat av: Stina

Hihi ja jag har inte kollat bloggi på länge, måste bli bättre att gå in. Bästa bloggen jue <3

2012-05-31 @ 01:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0