Your chick, she so thirsty


Kul man har. Not.

1. Var är din mobiltelefon? 
Precis bredvid mig.

2. Var är din andra hälft? 
Hahahahahaha jadu, den som ändå visste ;______;

3. Ditt hår? 
I en handduksturban.

4. Ditt humör?
Tröttttttt.

5. Din dagsplan? 
Klockan är snart nio men ok. Min plan var att kolla efter present till min morbrors tjej idag men köpte jeans till mig själv istället. (Äger 2 par jeans nu. Kanske är min nya grej :PPpPpP)

6. Det bästa du vet? 
Allt som luktar gott, g6 och klanen Kardashian.

7. Din dröm i natt? 
Kommer inte riktigt ihåg. Var ute i orten och det var nånting med en hund och en lägenhet. Kan ha åkt tåg också eller så var det igår natt. Dem wild dreamz asså...

8. Ditt livsmål? 
Typ hitta the man of my dreams (Tom Hardy, att jag har sett filmer med honom men inte reagerat på att han är perfekt för mig???) och bilda familj. HAHA gud vem är man? Har typ blivit Kim Kardashian pga har tittat för mycket på Keeping Up ;((

9. Rummet du är i?
Är stökigt men luktar gott för hittade doftljus som luktar tvättmedel idag <3

10. Din hobby?
Behåller svaret som personen jag tog listan från skrev: Vad är jag, elva? Äe men hobby............... kolla serier, dricka öl, sova, äta ost, skeda

11. Din skräck? 
Att nån jag känner ska dö. Eller att alla man känner blir framgångsrika, bildar familj osv. så sitter man där ensam kvar och ba happ.....

12. Var vill du vara om sex år? 
Är fan 24 då så måste väl ha bestämt mig för vad jag vill göra med livet vid det laget. Annars är det väl slut med allt.

13. Var var du igår kväll? 
Hemma.

14. Vad är du inte? 
Glad och positiv. Psykiskt stabil. Skoja. Eller.

15. En sak du önskar dig? 
Mason Disick.

16. Var växte du upp? 
Söderort.

17. Det senaste du gjorde? 
Duschade.

18. Dina kläder?
Mjukizz 4ever.

19. Din tv? 
Har ingen. Eller vi har ju en hemma but it ain't mine.

20. Ditt/dina husdjur? 
Hade en katt som hette Sally när jag var liten <3

21. Din dator? 
MacBook Proooo.

22. Din bästa ägodel? 
Min dator antar jag.

23. Saknar någon? 
Saknar Stisse även fast vi sågs typ i förrgår? Är typ inställd på att hon inte är hemma fortfarande och saknar henne så fort vi inte ses hahaha.

24. Din bil? 
Näe.

25. Något du inte har på dig? 
Nånting rosa.

26. Favoritaffär?
Typ Kicks? Älskar att köpa smink och parfymer haha ;(

27. Din sommar? 
Hände absolut ingenting förutom Emmaboda och Hultsfred. Om man ändå hade en tidsmaskin.

28. Älskar någon? 
Nöööhhhh xO

29. Favoritfärg? 
Mörkblått.

30. När skrattade du senast? 
Vet inteeee.

31. När grät du senast? 
När vi var ute för nån vecka sen tror jag. Eller har väl fällt en tår (lol) sen dess kanske men inte gråtit på riktigt. Eller jo, grät härom dagen när jag såg Oprah's Next Chapter. När Rihanna pratade om Chris Brown (</3) och när Kris Jenner pratade om Robert Kardashian. Fy ;______;

Är för trött för att ens läsa igenom detta så om jag har skrivit nåt cp vet ni varför. Heh.


Kommentarer
Postat av: Stina

Mason Disick hahah <3

2012-08-24 @ 23:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0