hehe hej hedda här igen!

melankolin=
 
 
 
hemmatjej, rätt nyvaken, lökig och med smoothie och kaffe runt munnen. (note to self: måste sluta ursäkta)
 
 
Lite saker jag funtat på/uppdateringar:
 
1. Jag har typ ingen musiksmak längre.... Lyssnar på någon låt här och någon låt där, men dessa låtar härodär tillhör sällan samma genre eller liknande.. Skulle jag få frågan vad jag lyssnar på vet jag inte vad jag skulle svara.. Ingen artist/band lyssnar jag tillräckligt mycket på för att säga att jag "lyssnar på". Antagligen skulle jag svara att jag lyssnar på de gamla artisterna/banden som jag int kommer växa ifrån som floyd och doors och dylan (m.m) och sådär.. Men har ju inte lyssnat på dem på år typ. Förutom för någon vecka sedan då jag lyssnade på pink floyd och plockade blåbär i skogen själv, det var ganska psykedeliskt btw. Åt sedan blåbärna med soyamjölk och såg på lost highway i min stuga i skogen.... MEN. Tänker inte skaffa en musiksmak för sakens skull eller så! Känner inte att jag behöver kategorisera den delen av mig själv. Klarar mig fint, förutom ifall någon skulle fråga mig om musiksmak dåra.. Men man pratar ju inte om sånt nuförtiden.
 
2. Jag och pappa och bebissyster och hans tjej har köpt ännu en stuga haha, lite komiskt då vi inte ens bor i vår nuvarande och inte ens har stark ekonomi? Aja, stugan är fin och ligger precisprecis vid sjön, typ två meter ifrån!
 
3. Det är skillnad på grön smoothie och grön smoothie! Jag mår illa. Uueeääh, vill spy typ. På senaste har jag startat morgonen med gröna smoothies. Tidigare har de innehållit: 2 kiwies, 2 päron, lite soyamjölk, ibland banan. Idag ville jag göra en lite matigare till lunch, så jag ökade på med spenat, avocado, creme fresch(för o få protein!) och konstig sesamgegga som fanns i skåpet (va e de ens??) (för o få protein!). Smoothien smakade dock ganska bra... Men blev väl lite mycket fett på en gång eller nått eller lite mycket materia på lite tid för maggan, dracke en full sånhär indiskakopp på typ 1 sek, aja. 
 
allt för mig för stunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0