guuuud fattar inget av blogg.se's uppdatering, tog typ en timme att komma hit till skriva inlägg

Hej bloggen,

 

Idag tänkte jag såhär: “Kanske är det dags att börja blogga lite ibland igen...”

Anledning till att tanke poppade upp: Jag saknar att läsa mina g6 pallies inlägg :(

 

En efter en har vi slutat uppdatera, sakta har inläggen ebbat ut.. Visst droppar det fram något inlägg ibland, men inte i närheten av samma ström som förut. Jag slutade blogga då jag lästa mina egna inlägg och insåg hur... pinsamma de var. MEN, kanske är det inte kvalitén av det jag gör som egentligen spelar roll, kanske handlar det om själva handligen i sig. Så därför tänkte jag nu prova skriva lite ibland för att se om det kan starta igång någonting. Hälla i några droppar i floden för att se om det får den att åter igen börja rinna. ((och jag tycker egentligen också att det är ganska kul att skriva, att bli lite hörd(läst), har väl lite narcissism i mig, ska inte bara skylla g6-hedda))

 

Mvh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0