vomit

Fuck my life, har haft världens sämsta dag idag.
1. Det regnade. Nuff said.
2. Hade matte. Jävla matte b.
3. Mens. Nuff said.
4. Alla i min skola suger. På riktigt, alla är så jävla korkade och orangea och fula och nej, bara nej. Förutom jag & Nicole. Vi är bäst & smartast.
Ok, det var allt jag kunde komma på. Men idag sög iallafall. Bajs. Önskar att man fick lära sig utan böcker, prov och essäer och skit. Skulle lära mig så mycket mer (sånt som man faktiskt kanske har användning för i livet också hallaaaah) av att ligga i ett kuddrum, dricka té och diskutera saker med gosiga människor. Skolan är så jävla ovärd egentligen. Fuck Aina.



Peace Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0