cowgirl

Skypade idag med mina fina vänner. Det kanske lät gott, aa det va jätte gott. Hoppas att jag får en godis i brevlådan nåndag fooks. Nuu sitter jag iaf och peppar inför Desperate Housewives som börjar idag woop, typ det enda som är bra med att vara i usa att alls serier börjar tidigare. och OCH imorn börjar gossip så jag har 2 feta kvällar framför mig. Kul liv att jag måste vara utkäldd till cowboy i skolan imorn, snoop dog på onsdag, rockstjärna på torsdag och fucking lady gaga på fredag. Är lite rädd att jag tagit fel dageller nått och så kommer jag dit utklädd till cowboy själv.

Tänkte lägga upp en bild på en frän Cowboy men det funkade inte, så det fick bli en fin vinterbild på min käre vän Emmiii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0