Racheli

IN their shock after Sept. 11, 2001, Americans frequently asked, “Why do they hate us so much?” It wasn’t clear just who “they” were — Muslims, Arabs or simply anyone who was not American. Lite av min läxa som jag ligger på mitt golv och läser (hela mitt golv är en ända stor matta om ni vill veta). Ska läsa 4 fucking sidor om 9/11, det är liksom det inte det jag har mest lust till att göra nu, skulle hellre ha en liten penutbutteryelly time. men icke sa nicke. 
Var idag som några vet, och badade med min lite sådär halv töntiga granne. va rätt fett för hon hade med sig sketa mycket skittels. Är hon är min nya bff nu eller? inte riktigt men vi hade en rätt så gr8 time. Hon är inte så rolig men hon är snäll så kanske åker och badar med henne nån mer gång om jag inte får nån kompis. Lyssnar på ellens spotify lista "chiiill-gunill" det är gos. Peace out babes!
Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag saknar dom här underbara vännerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0