10:12

Mår illa av trötthet men kan inte sova, Mmyes. Detta är Hedda förresten, hejhej.
Detta gillar jag:
Min syster:
Min pappa:
Min katt:
Mina Kåmpizar:
Mitt rum:
neeeee, skoja. Det är inte mitt rum ju! xP Haha, ett rum jag och Andrea sov i, i vintras. Mycket fint tyckte vi! Andrea på bilden.
Såhär ser mitt riktiga rum ut((dock är det lite finare nu, köpte mer kort och så)):
Tar och gör samma lista som Andrea hehe.
BRUKAR DU KOMMA I TID:
Skulle vilja säga ja här, men tyvärr. Gör dock alltid mitt bästa om jag t.ex. endast ska möta en
person eller så, men jag är lite för tankspridd.
HAR DU BRA KONDITION:
Haha, nej.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I lördags tror jag.
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött och typ nervös inför ingenting, haha. 
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Ganska blandat, men nuförtiden mest svart, vitt och rött typ.
KAN DU LAGA MAT:
Hehe, min matlagning brukar oftast bli flipp eller flopp typ (mest flipp!!!) då jag hatar
att läsa recept och improviserar mycket och så!! Fick dock MVG i hemkunskap 8)
VAD PLUGGAR DU:
Film
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nope.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Vaknade upp imorse gråtandes av en mardröm hehe. Drömde att mina vänner hade
möblerat om i mitt rum utan att fråga mig och jag försökte fixa till rummet men var så otroligt
trött, och när jag beklagade mig var det ingen som tykte att det var någon biggie.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Tittade på en bra film så det var väl bra men annars så, nej.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Kaffe<3
ÄR DU NYTTIG:
När jag är hos min mamma är jag väl det, hos pappa varierar det typ. Är dock mycket förtjust i sötsaker så det gör mig väl mindre nyttig I guess
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Japp, plockade skräp i fjol.
ÄR DU BLYG:
Ja. Dock inte alltid och i varierande mängder.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
6 :)) 
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Ingen aning.
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Spelat väldigt lite men GTA och det när man åker skateboard är väl kul :))))
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Några shots typ?
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Japp
JAG SOVER:
Alldeles för lite, typ som högst 6 timmar på vardagar.
VAD SA DU SENAST?
Typ "hejdå" haha.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja. Emmaboda <3
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen typ. 
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Pengar!!!! Äger inte en krona och är skyldig 800 kronor. Har även skaffat mig ett köpbehov på
senaste och tänker mycket på pengar nu för tiden, vilket är olikt mig.
HAR DU SNYGGA SKOR:
Enligt mig? Hm, ja. 
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Minns inte. Typ "mhmhsgf" kanske.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Japp.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej. 
HAR DU KÖRKORT:
Nope.
ÄR DU ENSAM NU:
Japp, ensam och sjuk hemma.
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Vet inte, träffa gruppsexisar ifall jag kommer göra det.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahahaha oooh Heddi, you so crazy. Skrattade högt åt Twilightbilden och din dröm <3

2011-09-14 @ 14:59:30
Postat av: hedda

haha, tacktack!! med rummet fick jag till det, om man får säga som så! Läste btw något utkast med frågor och så som du besvarat i somras, tyckte det var kult och intressant att läsa, varför publicerade du inte det inlägget??

2011-09-14 @ 20:27:28
Postat av: hedda

fast vissa saker var det väl inte du som svarade på??

2011-09-14 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0