SF

mitt första blogginlägg i hela mitt liv, tycker det är rätt c00lt. Jag hänger just nu i mitt rum lite. peppar inför att det ska komma en tant från ef och kolla på mitt rum. fuck henne måste städa mitt rum nu bara därför.
Är fett deppig, vet inte riktigt varför, en sak är att jag la till en snygg kille i min skola på fb och han har ej acceptera, den andra kan va att jag åt en taco pecis med för mycket ost, kom inte på nån mer men är deppmode iaf. saknar mina fina kompisar mycket. FUCK kom på en till sak vaf jag är depp för att jag kanske ska på homecoming i en annan skola och jag har ingen klänning, kommer typ gå i mjukisar man bah kul liv.
Peac brothas
Kolla in kepan som jag fick av min värdfamily! fattar ni ad det står på den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0