Polis polis potatisgris

Nu har det värsta som kunde hända hänt (eller okej överdrv lite) min mobil har blivit stulen. Min älskade baby. Där hade jag alla mina fina filmer på mina vänner. Allt från emmaboda. Den jäveln som tog den borde fan va lycklig över att den får sketa mycket grymma filmer att kolla på, för fy fan vad mycket värt jag hade på den där telen asså. Jag som brukade sitta i skolan när jag va lite deppig och kolla på massa underbara filmer och bilder, men nää nu är det nån jävla fet mexicanare från min yoga klass som sitter och kollar på det. kult livert är.
Men aja slut snackat om det. Vill inte snacka om nått annat så peace out brothas!


Kommentarer
Postat av: hedda

oh noooooo stini. feel yah :((((

2011-09-28 @ 08:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0