It ain't my fault they at the bottom, let them stay.

"Glömde" att det var min dag igår. Pallar inte engagera mig så ni får en trött lista. Tänkte lägga upp en sånhär jävel en gång förut men efter 3/4-delar av listan crashade Firefox och allt försvann. Om det händer igen ger jag upp för gott.

BRUKAR DU KOMMA I TID:

Ja, i 95% av fallen. Får alltid vänta på andra. Även när jag kommer försent med flit för att jag vet att den andra personen kommer vara sen. Suger så jävla hårt
HAR DU BRA KONDITION:
Nej, herregud. Får mjölksyra och blir andfådd av att gå upp från matsalen till klassrummet (4 trappor).
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Ingen aning.
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Mår illa, är rastlös.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart.
KAN DU LAGA MAT:
Ja, bara att läsa receptet?
VAD PLUGGAR DU:
Skit.
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Haha nej.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Några dagar sen för att jag mådde så fruktansvärt dåligt och mina systrar sprang rung och förde oväsen. Ingen som helst respekt för de döende.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej?
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Nej.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Té. Dricker alltid en fet kopp so min kropp inte hinna "processa" (kan ha hittat på det ordet) innan jag ska gå. Vilket betyder att jag alltid blir kissnödig på väg till skolan. Stort dilemma då jag inte kan gå på toa i skolan.
ÄR DU NYTTIG:
Till och från. Älskar grönsaker, frukt, matvete(<3), rågbröd, you name it. Men älskar sprit och fyllemat också såatteeeehhh
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Räknas prao eller?
ÄR DU BLYG:
Ja. Tcker typ att det är jobbigt att beställa på ett fik. Man ba..........
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Typ åtta?
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Lol.
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Lol.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Helt olika. Ibland är det typ en klunk vin, ibland en halv flaska vodka.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Inte vad jag kan minnas.
JAG SOVER:
Väldigt mycket. Alltid minst 8 timmar och är ändå alltid trött.
VAD SA DU SENAST?
Minns inte.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja. Emmaboda <3
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen. Vem fan vill höra när jag whinar?
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Mer tid.
HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja.
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Gomorron.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej. Thank God. Förstår inte folk som måste sova med andra hela tiden. Himmelriket att sova själv ju!
HAR DU KÖRKORT:
Nej :(
ÄR DU ENSAM NU:
Nä, sitter massa peepz i vardagsrummet.
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Fredagsmys hahaha.

PS. Ett tips: Om du vet med dig att din näsa brukar rinna på vintrarna. Bär med dig en näsduk! Låt det inte rinna och torka förihelvete inte av det på tröj/jackärmen. Nu vet ni. Snor är äckligt.

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0