Gaffel fett värt

Hola vänner, vaknade precis, ligger i min säng och lyssnar på min värdsyster som sjunger i duchen och tänker på livet. Uscch vet inte vad jag ska göra ikväll det är ju liksom halloween men jag har inget att göra typ. hel kul liv. Men jag kan berätta om min kvälll igår. (Det här är typ det man gör om man inte festar)
Först så mötte jag upp 15 personer ungefär ffrån min skola. Vi åkte till en resturang där vi skulle äta middag, jag beställde chicken nuggets med pomfritt, började äta mina chicken nuggets och mina pomfritt med gaffel för vi var ju liksom på en resturang så kände att jag inte ville äta pomfritt med händerna, och chicken nuggets med händerna uscch fy va äckligt. Iaf jag hör att alla blir tysta så jag kollar upp från tallriken och ser att alla kollar på mig, så börjar dom typ skrika och bahhh " vaaaaaaa äter du me gaffel hahhahaha" så bah " guuud va konstigt" jag bah va fuck you ni är konstiga. äckliga amerikanare.
Sen åkte vi till en i min skolas hus och la toapapper på hela huset och hela tomten. Man kan ju tro att den som bodde i huset va mobbad, men nej nej det är en bra kompis till alla oss. Man bah wattafuck ofta man gör såpå sina kompisars hus. Men ja det gör dom här. Förlåt för världens tråkigaste och längsta inlägg.
Saknar och älskar mina kompisar in sweedeen! Peace out

Kommentarer
Postat av: hedda

inte tråkigt med långt inlägg! är ju mycket intressant att läsa!! hahahhaha wtf toapappret, vilken grej, vare ba lite spontant infall de fick eller? åt chickens nuggets igår också btw<3 men händerna dock hehe!!

2011-10-30 @ 13:18:30
Postat av: andrea

hedda: det är rätt vanligt in the states http://en.wikipedia.org/wiki/Toilet_papering

2011-10-30 @ 16:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0