Inte bli skjutsad på cykel måste följa lagen/ Köper nya gympadojor måste fånga dageeen.

tjaaaa. Hedda här igen haha. Ursäkta för att jag uppdaterar lite för ofta kanske men har ju inte så mycker för mig här hemma så eh ah!!
Iallafall, jag börjar bli ganska mycket bättre så ni alla som suttit där hemma och varit 7kt oroliga för min hälsa kan pusta ut. Ehm. Iallafall, mitt huvud är nu piggt nu, kroppen hänger inte riktigt med men snart så :)))) Vardagen börjar komma ikapp mig och jag har börjat få lite panik över alla inlämningar och prov som jag hade tänkt göra under helgen och dessa dagar, men som jag varit för sjuk för, så mitt höstlov blir väl inte det skojjigaste. Imorgon är det ett stort filmprov som jag som blir som tvungen att gå och göra. Så idag blir det en del pluggande, mm.

Dagens favoritlåt. Den blir bättre om man hört insperationslåten!! Gjorde en liknande låt idag, som handlade om min sockerkaka som blev brun ((true story, förstår inte varför, dock blev den god endå, så det blev dagens läxa: döm inte en bok efter dess omslag: insidan räknas!! på tal om det gjorde jag en f1 god fyllning utan recept, bara chansade :P så ett HA till alla dem som bakat med mig och blir arga när jag vill exprementera)), emelie som satt hemma och tittade på mad men och kände sig som en 60talsflicka och om min katt<333
Aja, måste plugga nu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0