Okt. 23, 2011 och hedda vet inte hurvida inlägget är seriöst eller inte

Hello bloggish. Heddish här, sjuk och inte så himla pepp på livet om man säger som så!!

Försökte dock tagga till och tog mig en liten kvällspromenix (efter att ha ätit tre iprem som tog ner febern och huvudvärken en aning) Blev dock inte så mycket till promenerande, mera eh sittande. Satte mig i en läskig fyllepark och var rädd. Satt där i ungefär en timme. Lyssnade på pink floyd, flyttade till en mindre läskig bänk och tittade på människor istället. Köpte mig en takeawaylatte (och usch så snobbigt och töntigt det låter när man ska beställa men nice ere) och godis. Fick med mina halvöppna, röda och rinnande ögon dömande blickar från killen i kassan. Latten var äcklig, smakade sprit typ, men godiset var gott, hehe. På bänken kom jag och tänka på lite diverse skojjiga incedenter och började skratta för mig själv. Det var kul, höhö. Men eh ah. Vill inte skriva mer i risk för whining liksom så ehh:

herrå/ hedda.

ps. saknar stina.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0