Good morning San Fraaaan

Fast ne, det är inte Stini som skriver. Hehe, LOL. Det är eran forever trogna Elleni, tyckte dock att det var en lite chatchig fras så den passade in där. Tänkte berätta lite ovanliga saker jag gjorde igår:
•Åkte en station extra påväg till skolan.
•Fick på grund av det spriga hela vägen till skolan, som jag ALDRIG skulle ha gjort om det inte var mitt absoluta hatobjekt som jag hade första lektionen med.
•Bröt min nyttighetsvecka för dedt bästa provsmaket ever. Ica Maxi är en gåva från gudarna.
•Åkte Hagsätralinjen första gången på år och dar <3
•Ramlade av en häst. End of story.
•Gjorde en asgod smoothie med kokosmjölk i.

That was my day, lite sådär bara.  Sitter just nu och dricker min asgoda smoothie med kokosmjölk i, och bara njuter av att jag är i så bra tid idag. Lovar att jag kommer komma försent ändå, men whatta. Jag försökte iallafall. Ska träffa gruppsex idag också, eller hoppas att alla dyker upp iallafll. Vore gos, SÅ NOTE TILL GRUPPSEX OM NI SER DET HÄR: KOM TILL STAN IDAG PALLIES! Ja. Bra.

 

Jag har tillochmed så mycket tid att jag kan ta glada bilder på mig själv. LIKE A BAWS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0