Är fett otaggad på livet så jag orkar inte ha fett mycket fantasi och komma på en Fet rubrik.


1. Hur gammal är du om fem år? 22 år om jag har räknat rätt
2. Vem var den sista du träffade? min värdsyster
3. Hur lång är du? 173 cm kanske
4. Vilken var den senaste film du sett? typ gossip girl om det räknas som en film?
5. Vem ringde du senast? nån b-rutta
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "men det liksom stod en skål framme och jag började äta ur den, men det blir lite pinsamt om det är nån annans" till Paowi
7. Var är dagens planer? äta brownis 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? heh sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom e väll sambos 
10. När såg du senast din mamma? sisådär 2 månader sen :(
11. Vilken ögonfärg har du? bruna och gröna
12. När vaknade du idag? 8
13. Har du någon gång hittat en katt? haha?
14. Vilken är din favoritplats? Allt förutom USA just nu. 
15. Vilken plats föredrar du minst? kanske USA efetrsom att jag sa att jag inte gillade det på frågan innan.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Utha. skojja vafan skulle jag bo där för.
17. Vad skrämde dig som barn? kattla i lejonkungen
18. Vem fick dig att skratta senast? En tjej som berättade när hon vaxade sig. haha va rätt kul.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? what thaa heck är en sån?
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärabara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med? eller va? jag sover ju liksom inte helt naken. crazy moma.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Typ 50, dom har alltid så jävla mycket kuddar i alla sängar i usa. Fattar inte, dom har det typ som prydnad man bah fint. 
23. Hur många landskap har du bott i? 7. skojja 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Japp. gott.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota kanske? eller va? det bror ju på vart jag är.
26. Är du social? ibland om jag har lust :)
27. Vilken är din favoritglass? Ben & jerrys cheescake
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
29. Tycker du om Kinamat? hah åt det till middag idag
30. Tycker du om kaffe? nepp
31. Vad dricker du till frukost? mjölk
32. Sover du på någon särskild sida?
33. Kan du spela poker? noppaa
34. Tycker du om att mysa? Gosa
35. Är du en beroendemänniska? va?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Vet nån brud i mitt gammlas fotbollslag eller nått
37. Vill du ha barn? aa 178 stycken pojkar. asså shiit jag har tråkigt 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska måste jag väll säga att jag kan nu när jag bor i Staterna
39. Har du någonsin åkt ambulans? Aa en gång när jag typ va 2 för min barndomskompis soli satte en korvbit i halsen. (eller det kanske va solis kompois som gjorde de, aja whatever)
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat är ju alltid gott
42. Äger du dyra smycken? ett öhänge 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Broccoli facktiskt.
45. Vem är den roligaste människan du känner? åhh alla mina gruppsex kompisar är facktisk dom roligaste jag känner.
46. Välj ett ärr på din kropp? Vadå välj? vad händer med det jag väljer? knas
47. Vad har du för ringsignal? har ljudet av
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nehhe
49. Flirtar du mycket? men va? haha
50. Vart togs din profilbild för din blogg? haha
51. Kan du byta olja på bilen? haha orkar inte svara mer vem bryr sig om jag kan byta olja.
52. Har du fått fortkörningsböter? MEN HAR INGEN BIL
53. Vilken var den senaste bok du läste? Citroner gula.
54. Läser du dagstidningen? nopee
55. Prenumererar du på någon veckotidning? min häst.
56. Dansar du i bilen? Alltid har värsta disco i bilen.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Nått americanskt crap
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? krafsa? hahaha. men det va väll mitt namn.
sorry för dom oseriösa svaren. men aa.. är så trött och uttråkad så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ligge riaf i min säng och lyssnar på skrillex och drömmer om att jag är på emmaboda med massa coola fooks!


Kommentarer
Postat av: Andrea

"17. Vad skrämde dig som barn? kattla i lejonkungen" Hahahaha nigga wooot??

2011-10-06 @ 08:39:35
Postat av: Izabelle

HAHAHAHAHAHA ADDE!! Tänkteee precis skriva samma sak. fick mig ett gott skratt iallafall. haha åhhh stini love yah <3

2011-10-06 @ 21:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0