L.A

Kände att det va rätt länge sen jag skrev nått här! Men jag har inte så mycket att säga hehe. (as usual) Men jag har haft världens bästa vecka i L.A med paowii, vi gjorde massa kuliga saker, det va också väldigt många väääldigt awkward moment när vi träffade hennes vänner, Men aja ibland måste väll livet va lite awkward. Måste bara säga att alla här älskar skrillex. Hahah jag sa att jag hade sett honom live i sommras och alla blev typ fett avundsjuka och tyckte jag va skit cool, det tyckte jag va kul. En kille frågade mig brukar du dricka eller röka på? Då sa en annan kille men hallå hon lyssnar ju på skrillex såklart att hon håller på med sånt. Så om man lyssnar på skrillex här så håller man tydligen på med "sånt". Tack och hej leverbastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0