100

Okej nu tycker jag att jag är fett c00l för jag gjorde inlägg nr 50 på våran blogg och nu gör jag inlägg nr 100! hoho mitt liv rullar på jag har haft en lång helg den här helgen sen har jag en vecka sen har jag lov, då ska jag ta mitt pick och pack och åka till L.A. woooopa taggad b-rud. Nämen annars så händer det inte så mycket kul, min xcountry season är över så ska kanske börja spela indoor fotboll snart. Pratade med Emmi idag på skype i 2 timmar, vi hade kult. Nu sitter jag i mitt rum lonely Freestyler, dissade en sleep over idag, vet inte riktigt varför va lite dumt av mig men men Bye Brothers.
Här är en bild när jag var Army girl på Halloween i skolan hehe inte så bra utklädnad men det skiter jag i. pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0