Hedda and the glory dayzzzzz

eller day snarare kanske. HAR EN RIKTIG GLORY DAY ALLTSÅÅÅ BAA. Fast alltså, har ju det på riktigt. Vet ej vad jag håller på med. Men, det är som det är, vad gör det om hundra år liksom....?

HURSOM. Denna dag har varit riktigt ljuv, om en dag nu kan vara det. Vaknade vid 12, gick up, drack lite kaffe, åt lite kaka, satte sedan på högsta volym med party bah playlisten, och la mig i den ljuvaste solstolen ute på min altan och ba mmhhm, lifes güüüd. De nice.

Två mindre trevliga saker:

1. Min dator har blivit knas för 18473894 gången, skriver just nu från faderns dator.

2. Stolen jag satt mig på nu för att skriva har en filt över sig som min lille katt tillbingar 92,7% av sitt liv på, så den är liiiiiite hårig om man säger så, och mina lår som har masse solkräm och eh svett typ har alltså sugit upp alla dessa hårstrån så dem är alltså fastklistrade på mina lår. De snyggt. 

3. Varför är det typ bara jag som skriver denna blogg typ??? Okej resten är typ bortresta men ändå. Känns som jag tappa livet typ.

HERRÅ

btw, på tal om glory days, hittade dessa bilder av oss som skriver denne blogg på pappas dator, tagna 2006-2008:
























från en f1 flippad fezzt hos mejj xD ja o izabelle va aspackade xD




Inför håkan konstert april 07 eller 08











Kommentarer
Postat av: Adde

Är det fel på mig för att jag skrattade mest åt sista bilden? Orkar ej. Stisse ba "Hmmmmm..... en korv..."

2011-07-07 @ 21:53:33
Postat av: mli

hedda, även fast jag garvar ihjäl mig åt det mesta håller jag också på att dö av spyor som fastnar i halsen. nu är du så gullig och tar bort SAMTLIGA BILDER PÅ MIG innan en olycka sker, du hörde mig, ALLA BILDER, förutom möjligtsvis den när jag färgar håret. jag är helt seriös. inga frågor. om inte får du förbereda dig på oanade konsekvenser!

2011-07-11 @ 12:38:25
Postat av: hedda

mli=tråkig

2011-08-01 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0