W

Förstår verkligen inte hur vissa människor kan vara så omogna, okej dom jag just nu syftar på går i nian och åttan så det kanske inte är så konstigt att vara omogen, men alltså dom personerna i min matte klass, ja asså jag står inte ut. Undrar bara hur man kan tycka det är kul och sitta och kaste papper på folk och skrika hela lektionen, men jag antar att jag också tycket det va kul när jag gick i åttan. Men jag har ibland bara lust att slå lite vätt i dom och skrika väx upp. Men som jag pratade med mina kära vänner om här om dagen så kanske man själv har växt upp, börjar bli vuxen och helt enkelt inte är lika rolig längre.

Om vi hade veckans babe på våran blogg så skulle den här killen bli veckans babe den här veckan. Inget fel på dom ögonen precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0