nostalgitripPPppPp


Ellen flippade i ett hästtäcke

Jag fyllde 14 och hade asmycket hår??? :( Så jobbigt att kolla på gamla bilder och se hur tjockt och glansigt mitt hår var. Note to self: färga fan aldrig håret igen.

Alltså den här bilden är så konstig. Hur kan jag ha sett ut sådär? Är det där ens jag? Mina ögon måste ha krympt 2cm i diameter....

Och denna. Ser ni mina läppar? Fett juicy. Var rätt hot som 15-åring ändå ;_____;

Var ju inte direkt tjock heller........ Aja. Enough 'bout me.

Vi nattcyklade och gosade.

Vi slutade tidigt, köpte godis, hängde hos hedda och på tunnelbanan.

Aso den va så liten :S

Fin öri.

Nån sexi tröttis. Ba can i have yo numba giiiirrrl?

Ellen sekunder efter att en kille ba "ja tkr du e jete söt o fin oso kan ja få ditt nmr?" hon ba "eh nej". Som en chef.

Hedda spårade och flashade boobsen i vitan XD :O :P

Lurkade Söderbysjön och Hedda fick panik över en fiskmås.

Stisse flippade på Koh Phangan.

Aaaaawww what a cutie.

Even more cuteness. I've got such cutie friends ^_____^ (obs seriös)

Kommentarer
Postat av: mli

aaaw fint inlägg addi!! fan va gölliga vi var, rip </3 gulligheten

2012-03-25 @ 11:46:32
Postat av: hedda

passande att detta är inlägg 200!

2012-03-25 @ 18:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0