Bröl.

Ännu en lista!!!!!! Wooooohhhh KUL!

Jag bor:
I bagis yooo
Kroppsdel jag har mest nytta av: Eh min hjärna, i guess. Utan den funkar ju liksom inte det andra.
Jag sover: Askonstigt. Är alltid trött men är ändå fett lättväckt och har svårt att somna om när jag har vaknat.
Detta djur är jag lik: Ehhhhhh
Sexigaste kroppsdel: HAHAHAHA
Jag har kysst: Pussade en mask en gång när jag var liten. Fett nasty egentligen.
Jag är: Dålig på att hitta motivation till typ allt. Verkligen allt. Känner jag inte för att göra något så gör jag det bara inte. Även om det gynnar mig.
Jag har: Köpt en jävla t-shirt för 250 spänn idag. En vit vanlig magtröja. 250 spänn.... Damn you, American Apparel :(
Jag vill: Just nu vill jag ha någon att gosa med.
Jag kan: Ljuga och manipulera. Får ofta som jag vill.

Bästa platsen på jorden:
Har ju inte varit överallt på hela jorden meeeeen ehhh typ min familjs hus i Värmland. Och Ellen hus.
Person jag alltid kommer att vara kär i: Alla i MGMT. Skojar ej.
På min fritid: Fezt xD :PPPP
Men jag vill: Va?
Om sex månader: Är det vår igen ju. Fan vad fett!
Jag samlar på: Typ damm?
Min värsta ovana: Skjuter upp jobbiga saker som jag måste göra så långt det går.
Kändis jag skulle vilja vara: Ingen.
Kändis jag skulle vilja vara med: Vadå vara med? Ligga med? En ung Brad Pitt i så fall.

Jag ångrar att jag inte: Utnyttjade sommarlovet tillräckligt.
Jag blir glad av: Mina pallies.
Jag blir förbannad på: På hela människosläktet.
Favoritdrink: Lol.
Favoritfilm: Léon.
Favoritklädesplagg: Typ alla stora koftor/tröjor.
Favoritmusik: Just nu är det Warpaint.
Favoritmat: Typ nudlar?
Favoritlukt: Tvättmedel och Dolce & Gabbana - The One. Herregud.

Drömjobb: Ekonominskt oberoende?
Om jag fick 10 miljoner: Buy mama a house.
Det här skulle jag inte ens göra om jag vann en miljon: Döda någon.
När ingen ser mig: Sjunger/nynnar jag.
Nära-döden-upplevelse: Skrillex.
Mitt livs bästa ögonblick: Jesus vad svårt. Typ alla stunder med gruppsex när man är hemma hos någon och är övertrötta och allt är så jävla kul.
Mitt bästa partytrick: Håll för näsan och klunka!
Bästa tekniska uppfinnigen: Telefonen?
Det här brottet har jag begått: :S
Det här har ju stulit från en kompis: Stulit och stulit... Har väl snyltat dricka och har lite kläder som jag har lånat men "glömt" att lämna tillbaka.

Är så trött så jag har säkert skrivit något ascp nånstans eller lämnat kvar de gamla svaren. Men eh aaugshbdis gonatt typ jbdshdsvdsf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0