eh btw

Hade en ganska märklig och bara allmänt slumpmässig dröm inatt. Drömde att jag var i skolan och en i min skola (vill inte nämna namnet här, men det är en bekant typ)  kammade händerna genom mitt hår. Jag ba "eh det är lite fettigt heheeh" hon ba "det e lungt ;P" sen frågade hon om hon fick göra en inpackning jag ba "ehh ah oki" Hon gjorde det och inpackningen var som shampoo, det blev helt skummigt. Sen ba "nu ere klart, jag måste gå tjarå, inpackningen måste sitta i tjugo minuter" jag ba "ehhh okej :S" Jag hade egentligen slutat så jag fick sitta i skolan i tjugo minuter själv. Träffade på Izabelle och Andrea men sen dissade de mig och gick och rökte med några fjortisar. Så jag åkte hiss upp och ner tills det gått tjugo minuter. Sen helt plötsligt kom jag hem och hittade en påse full med massa halvrökta hashjointar så jag andades in röken och blev f1 bäng. Sen hade jag fest min lillstuga aka. bastun

Jaja, kände att jag ville dela med mig av det bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0