Oh, Rollergirl, you so slutty


Det här var typ min favoritlåt när jag var liten. Satt farmför tvn och sittdansade och sjöng med så gott jag kunde på min 4-åringsengelska. När jag tittade på den här video nu så ba...... what. the. fuck. 2:50 liksom? Vad är det här? Varför är alltid de låtar som barn lyssnar på de snuskigaste egentligen? Så disturbing med 7-åringar som ba "I wanna take a ride on your disco stick." Om jag får några barn ska de bara få lyssna på musiken i Astid Lindgren-filmerna :(

Kommentarer
Postat av: hedda

hahahahha vilken scen.. du som 4åring och denna låt alltså. och barn lyssnar väl antagligen på snusk eftersom snusk säljer och barn lyssnar på de mest kommersiella/populäraste låtarna liksom, de vill ju vara som de andra plus att de kommersiella/snuskisarna ju oftast är katchiga och enkla liksom.

2011-11-30 @ 23:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0