LOL, GR8 M8

Kom på idag, när jag satt och hade matteprov/drömde mig bort, att jag inte har framställts rätt på bloggish. Eller för dom som inte känner mig så bra heller. Jag tycker själv att jag verkar som fett awesome, världens swag och allmänt tung. Men jag ska berätte en sak: Jag är riktigt töntig. Kolla bara hur jag börjar inlägget, jag hade matteprov. Alla som är riktigt coola går väl inte ens på sina prov. Det som gör det ännu värre, jag gillar matte ganska mycket. Känslan när man klarar ett mattetal slår fan det mesta. Några andra saker som bevisar att jag är the geek i g6:
•Jag gillar min skola, och tycker det är kul att åka dit på morgonen.
•Läser natur/matte/data. Säger det mesta, och att jag gillar att åka till skolan säger mer.
•Jag lever typ för hästar.
•Jag blir faktiskt lite ledsen när folk kallar mig korkad eller blond. Som om smarthet sitter i hårfärgen duuh?! Iddi.
•Jag älskar att titta på lameass komedier, typ "Rosa pantern". Och garva ashögt.
•Jag kan räkna på fingrarna hur många gånger jag har festat senaste halvåret/året.

Men faktum är, jag tycker om att vara lite töntig. Jag gillar att få bra betyg, gillar när folk säger att jag är smart och duktig. Även fast det låter hur puttinutti som helst. I like it. Just deal with it awkey?

Bjussar på en halvtöntig bild. Ticker om mina venner so miiiiicket <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Kolla gärna in min bloppis, nu finns massa snygga kläder till salu! :D Ha en fortsatt bra dag :)

2012-03-12 @ 17:26:20
URL: http://apparelbloppis.blogg.se/
Postat av: mli

Åh ellen! Älskar dig som geek <33 plus att jag verkligen fattar vad du menar med matten; känslan när man löser ett tal är typ=orgasm. haha nejmen skämt åsido, är alltid den sista klar på matteproven, älskar att klura, älskar i hemlighet fortfarande hästar och är nog också rätt töntig. Vi är de smarta, blonda töntarna som är coolast 8)

2012-03-12 @ 21:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0