I'm a fat person, trapped in a thin persons body

Under två veckor har jag gjort det svåraste i mitt liv. Inte försökt förgylla in familjs liv, inte varit världens bästa person, inte gått upp 5 varje morgon neeeeej. Jag har inte ätit socker på två veckor, och jag håller på att dö. Jag älskar godis mer än vad jag älskar något annat man kan stoppa i munnen höhö. God damn vad det har varit svårt, speciellt när min pappa just dom här veckorna bestämde att det skulle vara köp-så-mycket-godis-du-får-plats-med-i-skåpen-vecka. Gah. MEN THINK POSITIV, jag har bara imorgon kvar! Sen ska jag äta så mycket
godis så jag spyr. Mohaha.

Kommentarer
Postat av: mli

proud of ya

2012-01-22 @ 14:00:15
Postat av: Sara

Ellen, be strong!

2012-01-23 @ 20:43:24
URL: http://Http://gguldlock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0