These days I seem to think a lot/ About the things that I forgot to do/ And all the times I had the chance to.

Jeppjepp. Tänkte ta mig äran och skriva vår bloggs 50:e inlägg igår, hade ju vart lite coolt liksom. Men mitt i produktivitetens alstrande (eller?) tickade en klocka ner och datorn stängdes av. Min pappa har nämligen tagit sin auktoritet till fullo och gjort så att min dator stänger av sig själv efter ett visst klockslag. Något som får mig att känna mig otroligt självständig och mogen :))).
Iallafall, istället så fick kära vännen miss Åberg det hedersfulla uppdraget. Ska ta och börja skriva ett egentligt inlägg nu också:
Yes, here I go..... mmhmm;

Idag ska jag hämta ut lite analoga picz som jag lämnat in. Det ska bli skoj. Dock är bilderna kanske inte från så utmärkande tillfällen, ganska vardagligt, lite här-e-min-kåmpiz-;P, här-e-min-kissekatt-xD bilder. Men det är väl sådant som man kommer kunna förknippa och minnas på ett annat sett sedan i framtiden. Mys. Har även två andra svartvita rullar att som jag ska framkalla och kopiera upp själv i skolans mörkerrum. Exiting!!!! skoja.
Yezzzzz, i lördags var jag på maskerad. Det var trevligt. Jag såg dock väldigt tråkig ut då jag från början inte planerat att gå på maskeraden. Tänkte hare mys med några små gruppsexisar, men sedan tillkom vissa komplekationer och det blev inställt, så jag slängde på mig min pappas hogwarts tröja, med min skjorta under (random hogwarts brutta) och sprang iväg. På hemvägen såg det ut såhär:
Jag är bruden som ligger på golvet :))))
Annars så har jag inte gjort annat i helgen en att springa runt i buskarna, jagandes efter min katt med skolans f1 nice iga filmkamera som jag har hand om. Har nu rivsår över hela kroppen, men det var det värt!!! hehe skoja.
Ungefär så gal1 är mitt liv just nu.
MVH, eder hedder.

(ja, jag är medveten om att min konstanta langning av f1 roliga webcambilder kanske inte är så jävla skojfriskt, men..... ah. De är så skojjiga att ta fnizzfnizz)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0