Schysst kuk

Tjatja bloggen. Idag har jag haft en bra dag. Typ. Förutom att jag hade filosofi/historielektion i 3 timmar och jag höll på att somna. En kille i min casegrupp var fett dum och ba "asså jag skulle välja pengarna framför närhet. vad ska jag med närhet till liksom?" alla ba "..............wut" för det hade ingenting med det läraren hade gått igenom att göra. Pinigt för honom liksom xPP Men livet leker. Förutom att jag har ont i magen och i ryggen. Hela min nedre rygg är typ svullen och öm men så kan det gå när byxorna inte är på höhö. Snart är det höstlov i alla fall. Tagga.
Fattar dock inte varför det inte går att ladda upp gifar i bloggen ibland. De ba fryser. Sucks. Har massa roliga att lägga upp liksom.

Peace Out

PS. Izabelle tycker att Kleerup är sexig.................

Jättesexig. Verkligen. Mmmmhh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hahahahahha adde. Kunde du inte åtminstonde tagit en snygg bild :( Där såg han ju lite efterbliven ut.......

2011-10-17 @ 22:00:45
Postat av: Stina

hahahhahahaha när byxorna inte är på <3 hahahaha love yah adde!

2011-10-18 @ 04:34:52
Postat av: hedda

"Hela min nedre rygg är typ svullen och öm men så kan det gå när byxorna inte är på höhö" funny cause it's true ;) hahahahahaha dog

2011-10-18 @ 08:35:29
Postat av: Andrea

Izabelle: Det finns inga snygga bilder på honom 'cause he's ugly as fuck.

Stisse & Hedda: Höhöhö

2011-10-18 @ 17:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0