Izabelle här!!

Hallå bloggen! Haha första gången jag skriver här, men nån gång måste ju alltid vara den första, eller hur?
Känner att jag borde bidra med något hit liksom, inte svika hela grupp6 bara för att jag ej pallar skriva hoho. Så....
Jag heter Izabelle och är nu 17 år gammal, och I'm living the beauty of life i Sveriges huvudstad Stockholm med mina vänner och min familj. Jag gillar att festa med coola människor men även att dega i sängen en hel helg med en påse chips.
som ni ser är jag en VÄLDIGT hot babe, man nästan bränner sig, så varm är jag! Haha skämt o sido, men snyggare får man leta efter!
Vill också passa på att visa denna vackra bild på two real beauties som är tagen i somras. Jag och min vän Stina, som är otroligt saknad av hela grupp6 men kommer tillbaks till oss i sommar. VI TAGGAR!!!
Det var allt, tack o hej.
ok. det är emelie :P
sorry bool, men detta är en liten pik till dig att du faktiskt också är med här!! du har t o m en egen KATEGORI som du kan se nedan hohoho. så. börja blogga nu. och alla fattar väl att jag driver, förutom när det gäller bilderna. ni är f1 heta <33


Kommentarer
Postat av: hedda

haha, f1 kul. blev glad först, och tyckte det var fint att boolie äntligen skrev sig ett litet inlägg. Sen lite tveksam till det hela med the beauty of life med familjen, och festandet med de coola människorna, hahah. men eh ah skojjskojj

2011-10-24 @ 15:15:38
Postat av: One locachicka

Hahahahhaahhahahahahha

2011-10-24 @ 23:24:18
Postat av: Stina

hahahahahhaha trodde först facktiskt också att det va boolie påriktigt. Men började också tveka lite när jag såg "I'm living the beauty of life" hahaha kändes inte riktigt som bollie. men hahaha fett kul vare!

2011-10-25 @ 02:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0